به منظور حمایت از بیماران سرطانی:

دوچرخه سواران اراکی در اقدامی نمادین مسیری را در شهر اراک رکاب زدند

۷۰ نفر از دوچرخه سواران اراک در اقدامی نمادین ضمن انتشار بیانیه ای در حمایت از بیماران سرطانی و اعطای کمک نقدی به انجمن بیماران سرطانی استان مرکزی، مسیری را در شهر اراک رکاب زدند.
کد خبر: ۸۶۲۸۲۱۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

خبرگزاری بسیج،مرکزی : گروه ورزشی

این ورزشکاران که از سه گروه دوچرخه سواری اراک شامل سیف، زاگرس و هم رکاب در این اقدام نمادین حضور داشتند پیش از ظهر جمعه ضمن با طی مسیری از میدان شریعتی اراک تا مرکز خدماتی رفاهی بیماران سرطانی، پس از ارائه و قرائت بیانیه خود در حمایت از بیماران سرطانی استان مرکزی به سمت میدان کوهنورد اراک حرکت کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: « پیشگیری بهتر از درمان است. آلودگی هوا، ضعف جسمانی و روحی-روانی و استرس عوامل اصلی بروز عمده بیماری‌ها از جمله سرطان هستند. مفید ترین، اقتصادی ترین، در دسترس ترین و راحت ترین وسیله ورزشی و حمل و نقل عمومی درون شهری که در کاهش آلودگی هوا، تقویت قوای جسمانی و روحی روانی، کاهش استرس و افزایش اعتماد به نفس، فوق‌العاده کارآمد و مؤثر می باشد دوچرخه است. در یک کلام سلامتی جسمی و روحی روانی خود را با دوچرخه سواری تضمین کنیم...

ما دوچرخه سواران اراک امروز باحمایت مادی و معنوی و همدردی با بیماران سرطانی به مردم فهیم اراک و مسئولین محترم شهر پیام دهیم که حمایت های مادی و معنوی خود را از این بیماران دریغ نکنیم، دوچرخه سواری و استفاده از دوچرخه به جای وسایل نقلیه درون شهری را اولویت زندگی خود و فرزندانمان قرار دهیم و در ترویج فرهنگ دوچرخه سواری بکوشیم.»

گفتنی است این دوچرخه سواران همچنین مبلغ ۱۲ میلیون ریال به انجمن بیماران سرطانی استان مرکزی کمک نقدی اهدا کردند.


ارسال نظرات