خبرهای داغ:
دستورالعمل تلویزیون ملکه: تحریم انتخابات ممنوع!
با انتخاباتی شدن فضای سیاسی ایران، شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی فارسی (متعلق به بخش خارجی سرویس جاسوسی انگلیس) مبدل به سمپات خبری جناح هاشمی رفسنجانی شده است!...
کد خبر: ۸۶۲۸۳۳۷
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

با انتخاباتی شدن فضای سیاسی ایران، شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی فارسی (متعلق به بخش خارجی سرویس جاسوسی انگلیس) مبدل به سمپات خبری جناح هاشمی رفسنجانی شده است!

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، این شبکه تلویزیونی وابسته به سلطنت بریتانیا جمعه شب ضمن اظهار نارضایتی از ردصلاحیت برخی کاندیداهای خاص (همچون حسن خمینی و...) اظهار داشت «تحریم انتخابات با وجود همین انتخابات غیررقابتی نیز کار اشتباهی است»!

تلویزیون ملکه در ادامه حضور هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی در مجلس خبرگان را فرصت مغتمی برای بقاء جریان سیاسی اصلاحات در خبرگان خواند و افزود: خطری که ما را تهدید می‌کند ناشی از حضور عناصری چون مصباح، جنتی، یزدی و... در این مجلس است.

بی بی سی در ادامهه ضمن حمایت صریح از یک جریان مشخص سیاسی با نام بردن از آنها ادامه داد: ما از این نگرانیم که با رای نیاوردن رفسنجانی و روحانی در انتخابات آتی خبرگان، همین پایگاه اندکی که در حاکمیت داریم را از دست بدهیم!

این شبکه تلویزیونی انگلیسی در پایان ضمن اینکه مجددا از اصلاح طلبان خواست که انتخابات را رها نکنند، افزود: اصلاح‌طلبان باید با همین بضاعت موجود با هدف غلبه بر جنتی، مصباح و... لیست بدهند!

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها