فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه 640 برنامه در مجموعه سپاه استان در نظر گرفته شده است، گفت: برنامه های دهه فجر با محوریت فرمایشات مقام معظم رهبری، بصیرت افزایی، اقتصاد مقاومتی و دشمن  شناسی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۲۸۳۵۱
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار محمد عبدالله پور در نشست خبری ویژه برنامه های دهه مبارک فجر سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دهه فجر، یادآور رشادت های ملت بزرگ ایران است، اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی با فداکاری، انقلاب را به ثمر رساندند و این امانت به دست ما سپرده شده است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی گفتمان رایج در دنیا را تغییر دادند، اعلام کرد: امام(ره) در سخنانی فرموده بودند که ما انقلاب کردیم تا به انقلاب امام مهدی(عج) وصل شویم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه سلطه و سلطه ستیزی دو گفتمان رایج در دنیا بود، افزود: گفتمانی که امام(ره) در دنیا به وجود آوردند، گفتمان سلطه پذیری است.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه برنامه های دهه مبارک فجر سپاه قدس گیلان با شعار تداوم اقتدار و عزت اسلامی در پرتو ولایت پذیری، همدلی و همزبانی برگزار می شود، گفت: نگاه کلی برنامه های ما در قالب کنگره 8 هزار شهید است.

وی با بیان اینکه 640 برنامه در مجموعه سپاه استان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: برنامه های دهه فجر با محوریت فرمایشات مقام معظم رهبری، بصیرت افزایی، اقتصاد مقاومتی و دشمن  شناسی برگزار می شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: نشست بصیرتی تحلیل سیاست خارجی دولت یازدهم وآخرین وضعیت برجام و همچنین تحلیل تحولات منطقه و راهبرد استراتژیک در قبال عربستان توسط بسیج اساتید در روزهای 18 و 19 بهمن در مسجد فاطمه الزهرای نیروی دریایی رشت برگزار می شود.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه این برنامه ها توسط سخنرانان کشوری برگزار می شود، افزود: سخنرانان این برنامه ها دکتر سراج، حاج حسین یکتا، کامران غضنفری، سید هادی افقهی هستند. 

 

ارسال نظرات