بیش از 30 عنوان برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در طارم برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۲۸۳۹۵
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه طارم ضمن گراميداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي مرهون مجاهدت‌هاي بسيجيان غيور انقلاب است، انقلاب اسلامي ايران با رشادت‌هاي شهيدان و رزمندگان و دلاورمردان ايران زمين سرود آزادي و آزادگي را سرداد و پرچم ايمان و اسلام را برافراشته ساختتند.

اقبال جهانبخشی افزود: نوع برنامه‌ها بايد همراه با شور و شعف و اميد باشد تا با ايجاد هم‌‌افزايي و بهره‌گيري از ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي سازمان‌هاي دولتي و مردمي توجه بيشتري به منويات و تدابير مقام معظم رهبري در برنامه های گراميداشت دهه فجر به عمل آيد.

فرمانده سپاه ناحیه طارم اظهار داشت: به منظور تبیین بیشتردهه مبارک فجر برنامه‌های فضا سازی و تبلیغی در سطح حوزه های مقاومت و پایگاه ها انجام خواهد شد و در اولین روز با صدا در آوردن زنگ انقلاب با حضور ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر انجام به استقبال برنامه ها خواهیم رفت و جشن انقلاب هم درسطح شهرستان برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری مسابقات ورزشی خبر داد و افزود: در طول دهه مبارک فجر مسابقات ورزشی بین بسیجیان انجام خواهد شد و همچنین همایش پیاده روی خانوادگی و افتتاح سوله های ورزشی صالحین حوزه های مقاومت بسیج از جمله این برنامه ها خواهد بود.

جهانبخشی با بیان اینکه برای پاسداشت مقام شهدا در طول این دهه با خانواده های معظم شهدا دیدارو مزار مطهرشهیدان عطر افشانی خواهد شد، گفت: همچنین در این ایام یادواره شهدا شهرستان طارم با سخنرانی سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی در این دهه انجام خواهد شد، افزود: نمونه صنایع تبدیلی فرآورده های زیتون آیتونا گیلوان افتتاح خواهد شد

جهانبخشی با اشاره به برگزاری مسابقات علمی فرهنگی بسیج دانش آموزی اظهار کرد: نشست منتظران موعود نیز برای تبیین فرهنگ انتظار و مهدویت اجرایی می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه طارم خاطر نشان کرد:همایش مشترک ائمه جماعات و هیات امناء و خادمین مساجد یکی از مهم ترین برنامه های دهه مبارک فجر امسال خواهد بود.

اقبال جهانبخشی با اشاره به نزدیکی دهه مبارک فجر به انتخابات، گفت: برنامه نشست های روشنگری با موضو عات ولایت فقیه، دشمن شناسی، بصیرت افزایی، نفوذ دشمن و انتخابات بر گزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه طارم در ادامه گفت: شرکت پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به معنای اعلام حمایت مردم از آرمان های امام خمینی (ره) و اهداف این نظام اسلامی و انقلاب است و قطعا حماسه حضور مردم در برنامه های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن می تواند بیانگر همه این واقعیت ها باشد که بسیجیان حضور خود را نشان خواهند داد.

ارسال نظرات