همایش مجمع عالی بسیج امروز با حضور امام جمعه موقت استان زنجان ، اعضای کارگروهها و سایر مسؤلین ادارات شهرستان طارم در محل سالن چند منظوره اداره آموزش و پرورش شهرستان طارم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۸۴۰۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه موقت استان زنجان در این همایش ضمن تبریک و گرامیداشت ایام الله دهه فجر فرا رسیدن این روز بزرگ و تاریخی را گرامیداشت و افزود: تمام مسلمانان باید درک کنند که تنها راه سعادت و سلامت انسانها توسل به قرآن و اهل بیت(ع) است.

حجت الإسلام سید محمد موسوی با اشاره به موقعیت و وضعیت کنونی جهان اسلام افزود: چشم تمام ملت ها در دنیای امروز به ایران اسلامی دوخته شده است بنابراین هر ملتی ظرفیت و لیاقت خوبی در اداره امور کشور خود را دارا باشد خداوند متعال از فضل خود آن ملت را سیراب خواهد کرد.

امام جمعه موقت استان زنجان رشد و پیشرفت، عزت و عظمت موجود در کشور را مدیون خون پاک شهدا و مجاهدتهای حضرت امام خمینی(ره) دانست و تصریح کرد: اگر ملت وفادار به آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدا باشند با عظمت زندگی کرده و هیچ لغزشی در طول مسیر زندگی نخواهند داشت.

موسوی با تأکید بر اینکه در دهه مبارک فجر ملت ایران اسلامی عظمت پیدا کرد افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی در ۱۲ بهمن به ایران تشریف فرما شده و در ۲۲ بهمن با همکاری مردم رژیم پهلوی را به آشغالدان تاریخ هدایت کرد.

عضو شورای سیاست گذاری نماز جمعه استان با اشاره به مجاهدتهای فراوان معمار کبیر انقلاب اسلامی اظهارداشت: ایشان قافله سالار این ملت بود که همانند حضرت نوح (ع) یاران خود را از طوفان ها نجات داد.

وی خاطرنشان کرد: ایشان کسی بود که در مهر آباد طلوع و نماز عشق را در بهشت زهرا اقامه و جماران را مسجد مدینه انقلاب قرار داد.

گفتنی است در پایان این همایش گزارشی از فعالیتهای کارگروههای اقتصادی و جامعه بسیج زنان توسط کارگروهها مربوطه برای اعضای حاضر در همایش قراعت و در پایان از اعضای کارگروههای برتر شهرستان تقدیر و بیانیه پایانی مجمع توسط سرهنگ چراغی قرائت شد.

ارسال نظرات