امام‌ جمعه موقت تربت‌جام در گفتگو با "بسیج":

ملت ایران با حضور با‌شکوه خود در انتخابات، صلابت نظام را به رخ دشمنان بکشانند

امام‌ جمعه موقت تربت‌جام بیان داشت: ملت ایران بار دیگر با حضور باشکوه خود و انتخاب آگاهانه در پای صندوق‌های رای، صلابت و پویایی نظام را به رخ دشمنان بکشانند.
کد خبر: ۸۶۲۸۴۰۶
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
حجت‌الاسلام محمد قنبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر افزود: انجام تکلیف الهی، قیام برای خدا، اتکا به ایمان و اراده دینی و معنوی و مردمی بودن انقلاب عامل عمده پایداری و ثبات جمهوری اسلامی ایران درجهان است.

وی بیان داشت: این نظام اسلامی با رهبری علمای دینی و در راس آن‌ها امام راحل و مقام معظم رهبری 37 سال پا برجا و استوار است و سال ‌به ‌سال به عزت و قدرت آن افزوده می شود.

امام‌جمعه موقت تربت‌جام به وظایف مردم و مسئولین در قبال نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت و تصریح کرد: تقویت اعتقادات دینی، بصیرت افزایی و حضور پرشور و شعور مردم و مسئولین در عرصه‌های سرنوشت ساز و حساس کشور از جمله راهپیمایی22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند ماه سال جاری باعث یأس دشمنان اسلام و انقلاب می‌شود.

وی عنوان داشت: شرکت در انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و یک مسئله ملی و فراملی است که پیروز اصلی آن ملت غیور ایران اسلامی است.

در پایان حجت‌الاسلام قنبری بر آمادگی و حمایت ملت و دولت از اصل نظام جمهوری اسلامی ایران تأکید داشت و گفت: همگان باید با بصیرت، قانون مداری و احترام به تصمیم نهادهای قانون گذار از جمله شورای نگهبان ضمن حضور حداکثری در پای صندوق های رأی بار دیگر آگاهانه و هوشمندانه افراد اصلح را برگزینیم و در این همبستگی سیاسی و اجتماعی؛ صلابت و پویایی نظام را به رخ دشمنان بکشانیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار