امام جمعه پل‎سفید سوادکوه:

اقدام سپاه در بازداشت سربازان متجاوز امریکا مورد تقدیر است

قربانی با بیان اینکه عزت نفس و روحیه استقلال‌طلبی به وسیله انقلاب اسلامی به ملت ایران داده شد، از اقدام مقتدرانه سپاه در دستگیری سربازان متجاوز آمریکایی و توجه به دستورات اسلامی تشکر کرد.
کد خبر: ۸۶۲۸۴۳۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه پلسفید سوادکوه وهابیت را منشأ مصیبت‌ها و مشکلات منطقه ذکر کرد و گفت: وهابیون قبر یهودیان را بازسازی می‌کنند ولی خانه پیامبر و فرزندان و یارانش را تخریب می‌کنند.

حجت‌الاسلام احمد قربانی با اشاره به رموز موفقیت انقلاب اسلامی، گفت: وحدت، برادری و تبعیت محض از امام راحل موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد و در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باید با تقویت وحدت، برادری و پیروی مخلصانه از مقام معظم رهبری به تقویت این نظام کمک کنیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای دشمنان بی‌رحم و جاهل است، افزود: ملت ایران با تبعیت محض از امام راحل و با دست خالی رژیم مسلح پهلوی را سرنگون کردند و تبعیت از مقام معظم رهبری موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

امام جمعه پل‌سفید سوادکوه با اشاره به اینکه وهابیت منشأ مصیبت‌ها و مشکلات منطقه است، خاطرنشان کرد: وهابیت قبر یهودیان را بازسازی می‌کنند ولی خانه پیامبر و فرزندان و یارانش را تخریب می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات هفت اسفندماه به برگزاری انتخابات متعدد در کشور اشاره کرد و افزود: انتخابات آینده باید موجب تحکیم برادری و وحدت محور مقام معظم رهبری شود.

قربانی با بیان اینکه عزت نفس و روحیه استقلال‌طلبی به وسیله انقلاب اسلامی به ملت ایران داده شد به اقدام مقتدرانه سپاه در دستگیری سربازان متجاوز آمریکایی و توجه به دستورات اسلامی در ضیافت حضور رئیس جمهور در ایتالیا و فرانسه آن را عظمت و ابهت انقلاب و شجاعت مقام معظم رهبری در گفتمان انقلاب توصیف کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها