مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: جشن های دهه مبارک فجر در سه هزار و 600 مدرسه استان برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۶۲۸۴۳۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با هدف یادآوری و بزرگداشت حماسه آفرینی و جانفشانی های مردم غیرتمند ایران اسلامی به ویژه شهدای والامقام و نیز انتقال ارزش ها و دستاورد های گرانبها و ارزشمند این رویداد مهم به نسل های آینده ساز، ویژه برنامه هایی در واحد های اداری و آموزشی استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه یکی از کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، کمیته فرهنگیان و دانش آموزان با مسئولیت آموزش و پرورش می باشد، گفت: این ستاد برای سیاست گذاری، برنامه ریزی، سازمان دهی، هدایت و نظارت بر طرح ها و برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی دراداره کل و شهرستان ها ، نواحی و مناطق تابعه استان تشکیل شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کُردستان با اشاره به برنامه های کمیته فرهنگیان و دانش آموزی دهه فجر استان، گفت: در اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر همزمان با سراسر کشور و به مناسبت بزرگداشت سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) در 12 بهمن سال 57 به کشور عزیزیمان، مراسم «زنگ انقلاب» راس ساعت 9:33 روز دوشنبه 12 بهمن 94 در کلیه مدارس استان برگزار و این روز به یاد ماندنی گرامی داشته خواهد شد.

قربانی با تاکید بر محوریت قرار دادن شعار سال «دولت و ملّت، همدلی و هم‌زبانی» در تمامی برنامهها ادامه داد: تجلیل از مقام شامخ شهداء و ایثارگران، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در سطح مدارس و دیدار با خانواده های معظم شهداء و ایثارگران انقلاب اسلامی از برنامه هایی است که در این ایام انجام می شود.

سرود 1357 نفری «همسرایان فجر» برگزاری

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان همچنین از برنامه ریزی و تمهید مقدمات اجرای سرود همگانی 1357 نفری "همسرایان فجر" در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خبر داد.

وی انجام تبلیغات محیطی و آذین بندی متناسب با ایام الله دهه ی مبارک فجر در سطح ادارات و مدارس تابعه، هماهنگی برای شرکت تشکل های دانش آموزی و فرهنگیان درمراسم عطرافشانی مزار شهدای والا مقام و حضور گسترده و پر شور فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همگام با سایر اقشار را از دیگر برنامه های پیش بینی شده بر شمرد.

ارسال نظرات