خبرهای داغ:
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی:

اجرای بیش از 3 هزار برنامه، دهه فجر در استان/ استکبارستیزی هدف انقلاب اسلامی

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: در مجموع بیش از سه هزار و 120 عنوان برنامه و مراسم مختلف در ایام دهه مبارک فجر در سطح استان در مدارس، دانشگاه ها و مساجد توسط ستادهای شهرستانی اجرایی می شود.
کد خبر: ۸۶۲۸۴۵۶
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام ابراهیم زاده رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون بیش از 250 جلسه کاری کمیته های ستاد گرامیداشت دهه فجر در شهرستان ها و 350 ستاد مردمی در مساجد و ستادهای دهه فجر در ادارات تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: دیدار مسئولین با ائمه جمعه در شهرستان های مختلف، برگزاری مراسم روز 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران همزمان در سراسر استان و نواخته شدن زنگ انقلاب در یک هزار و 700 آموزشگاه و مدرسه در سراسر استان ساعت 9 صبح اولین روز از برنامه های دهه مبارک فجر است.

وی ادامه داد: مراسم 12 بهمن ساعت 9 صبح در میدان امام خمینی(ره) بیرجند با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رضایی امام جمعه بیرجند برگزار می شود.

اجرای بیش از 3 هزار برنامه، دهه فجر در استان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: برنامه های شاخص و محوری دهه فجر در استان مراسم مهمانی لاله ها روز 15 بهمن ماه در گلزار شهدای همه شهرستان ها و مرکز استان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود .

وی خاطرنشان کرد: سر دادن بانگ الله اکبر در ساعت 21 روز 22 بهمن ماه نیز همزمان با سراسر کشور یادآور ایام دهه فجر انقلاب است که همراه با مراسم نور افشانی در پارک شهید صیاد شیرازی بیرجند به همت مرکز آموزش امام رضا(ع) ارتش و در شهرستان ها اجرا می شود.

ابراهیم زاده افزود: مراسم بزرگ حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن روز جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی در کلیه شهرستان ها، بخش ها و روستاها داریم.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان اظهار کرد: در مجموع بیش از سه هزار و 120 عنوان برنامه و مراسم مختلف در ایام دهه مبارک فجر در سطح استان در مدارس، دانشگاه ها و مساجد توسط ستادهای شهرستانی اجرایی می شود.

اجرای بیش از 3 هزار برنامه، دهه فجر در استان

وی گفت: از دیگر برنامه ها در دهه مبارک فجر برپایی بیش از 260 نمایشگاه عکس، پوستر و غیره، ایستگاه های صلواتی و مسابقات ورزشی در رده های مختلف، بیش از 37 مورد یادواره شهدا و بیش از 450 مورد دیدار مسئولین از خانواده های معزز شهدا بخصوص شهدای دوران انقلاب می توان نام برد.

ابراهیم زاده افزود: بیش از 20 مورد جنگ شادی و جشن به صورت محوری در سطح استان، بیش از یک هزار و 500 برنامه جشن و شادی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس و کانون ها برگزار می شود.

وی با اشاره به چاپ و توزیع تبلیغات و پوستر در دهه فجر گفت: 40 هزار پوستر ، 70 بنر ، 120 پلاکارد و 4 هزار کارتن پلاست از جمله اقلام تبلیغاتی است و 22 هزار پرچم ایران نیز بین مردم در روز 22 بهمن توزیع می شود.

اجرای بیش از 3 هزار برنامه، دهه فجر در استان

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان افزود: از مجموع پروژه هایی که رصد کردیم و از معاونت عمرانی استانداری اعلام شده است 645 پروژه عمرانی دهه مبارک فجر در استان افتتاح می شود که از این تعداد 630 مورد افتتاح و 15 مورد کلنگ زنی می شود.

وی ادامه داد: در مجموع 263 پروژه در بخش شهری و 382 پروژه در بخش روستایی با اعتبار 244 میلیارد تومان در ایام دهه فجر افتتاح می شود.

ابراهیم زاده اظهار داشت: در بیش از 50 نقطه استان مراسم راهپیمایی 22 بهمن برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مسیر راهپیمایی در بیرجند از میدان امام(ره) تا میدان قدس است عنوان کرد: مهمان کشوری روز 22 بهمن حاج علی اکبری رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در بخش دیگری از سخنانش گفت: در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و نسل سوم انقلاب امروز به سن رشد و جوانی رسیده اند و در مجموعه های مختلف نظام حضور دارند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف نسل انقلاب منتقل کردن اهداف انقلاب به نسل جوان است تاکید کرد: هدف اصلی انقلاب اسلامی استکبار ستیزی و مبارزه با طاغوت بوده است.

ابراهیم زاده با تاکید بر اینکه امروز رسالت سنگین انقلابیون این است که نگذارند این هدف فراموش شود خاطرنشان کرد: هدف انقلاب اسلامی آنچیزی است که انبیاء و اولیای الهی به دنبال آن بودند که حکومت الهی در جامعه احیا و طاغوت نفی شود.

وی تصریح کرد: امروز در کشور ما زمزمه های سازش با استکبار جنایتکار شنیده می شود و افرادی که اینگونه سخن می گویند می خواهند اهداف انقلاب را منحرف سازند.

وی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان می دهد که ما هیچ گاه با دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی سازش نخواهیم کرد. ملت آزاده ایران اسلامی در روز 22 بهمن همدلی و همزبانی خود را با دولت در مبارزه با استکبار و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی اثبات خواهند کرد.

وی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات در ایران افزود: کسانی که قصد کاندیداتوری در انتخابات را دارند در ایام دهه فجر نمی توانیم از وجود آنان استفاده کنیم چون برنامه ها ملی و محوری است.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر استان گفت: حضور مردم در انتخابات آن روی سکه 22 بهمن است به گونه ای که این روز حضور و پاسخ ملت به یاوه گویی های جهان کفر بر علیه عزت مسلمان بود و حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات پاسخ محکمی به یاوه گویی های آمریکا و ضد انقلاب است.

وی اظهار کرد: انتخابات اسفند امسال برگ زرین دیگری در دفتر انقلاب ثبت می شود و این حصار امنیت را در کشور ایجاد می کند و مردم با انتخاب اصلح کسانی را به نمایندگی برمی گزینند که اهداف انقلاب را به خوبی بشناسند و با دقت و همت به نتیجه برسانند.

ابراهیم زاده با تاکید بر اینکه مطالبه گری مردم از مسئولین حق است و اگر مردم حقوق خود را مطالبه نکنند این انقلاب استحاله می شود متذکر شد: شعار " استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی " به همین تعبیر است و اگر مردم نسبت به حقوق خود مطالبه گر نباشند انقلاب در آستانه خطر قرار می گیرد.

وی خطاب به مسئولین اظهار کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای مسئولین است که با پاسخ گویی و سعه صدر در قبال مشکلات و مطالبات مردم بزرگ ترین خدمت را در برابر ملت انجام دهند.



انتهای پیام/ 12165

ارسال نظرات
پر بیننده ها