خبرهای داغ:
به مناسبت ایام الله دهه فجر صورت می‎گیرد؛
فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس ‎ گفت: 294 طرح با اعتباری بالغ بر 83 میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر افتتاح و کلنگزنی خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۲۸۵۱۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حمیدی در عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: دهه فجر امسال با برگزاری انتخابات مقارن شده و از این لحاظ از حساسیت ویژهای برخوردار است.

وی به فرجام برجام اشاره کرد و تصریح کرد: مراجعات زیادی از کشورهای مختلف برای سرمایه گذاری در ایران صورت میگیرد.

‎ فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس با بیان اینکه بیشتر اولویت در دولت به پروژههای نیمتمام بوده است، گفت: 157 طرح عمرانی در شهرستان گنبد کاووس داریم که از این تعداد 119 طرح افتتاح میشود که اعتبار آن بالغ بر 220 میلیارد و 779 میلیون ریال است.

حمیدی با بیان اینکه 38 طرح قابل افتتاح و کلنگزنی در ایام الله دهه فجر داریم، ابراز داشت: 138 طرح اقتصادی در شهرستان گنبد کاووس داریم که از این تعداد 126 طرح با اعتبار 172 میلیارد و 47 میلیون ریال افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه 294 طرح در ایام الله دهه فجر کلنگزنی خواهد شد، گفت: از این تعداد 255 طرح قابل افتتاح است که اعتبار آن بالغ بر 393 میلیارد و 26 میلیون ریال است.

‎ فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس با بیان اینکه 39 طرح در ایام الله دهه فجر کلنگزنی خواهد شد، گفت: 499 نفر این طرحها اشتغالزایی خواهد داشت.

حمیدی با بیان اینکه 200 برنامه فرهنگی در سطح شهرستان گنبدکاووس در ایام الله تدارک دیده شده است، افزود: مهمترین برنامهها دیدار با ائمه جمعه، رزمایش دهه فجر، یادواره شهدا، افتتاح متمرکز پروژه‎های اقتصادی و عمرانی با حضور استاندار در 21 بهمن ماه را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه یادواره شهدای فجر آفرینان را در 21 بهمن ماه افتتاح خواهیم کرد، ابراز داشت: به هشت روستا و 10 .احد صنعتی در ایام الله دهه فجر گاز رسانی خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در پایان از کلنگزنی موزه بزرگ شمال کشور را در ایام الله دهه فجر خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها