رئیس شورای فرهنگ عمومی نمین:

نامزدهای انتخاباتی حق سوءاستفاده از دهه فجر را ندارند

حجت‌الاسلام صفر یوسف‌زاده گفت: وقتی با مردم انس و الفت می‌گیریم متوجه می‌شویم که مردم هنوز از اسلام، انقلاب و رهبری جدا نشده‌اند، و فکر نکنم کسی هم بتواند موجب ایجاد شکاف بین آن‌ها شود اما به‌شدت از مسئولان مأیوس و ناامید هستند.
کد خبر: ۸۶۲۸۵۱۵
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، حجت‌الاسلام صفر یوسف‌زاده در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین اظهار کرد: وقتی با مردم انس و الفت می‌گیریم متوجه می‌شویم که مردم هنوز از اسلام، انقلاب و رهبری جدا نشده‌اند و فکر نکنم که کسی هم بتواند موجب ایجاد شکاف بین آن‌ها شود اما به‌شدت از مسئولان مأیوس و ناامید هستند.

امام‌جمعه شهرستان نمین گفت: یاس و ناامیدی موجود تنها شامل این دولت نبوده و این امر دولت‌های دیگر را نیز شامل می‌شود.

وی افزود: اساس همه کارها رضایت مردم است و حتی حزب‌الله نیز اگر رضایت مردم را جلب نکند، خواسته یا ناخواسته برای دشمن کار کرده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین اظهار کرد: اگر یاس و ناامیدی وجود داشته باشد خواسته‌های دشمن محقق خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: وضعیت کنونی انتخابات به‌گونه‌ای آلوده است که از ورود افراد متدین و اصلح به صحنه تعجب می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر اسلام، نظام و اهداف آن‌ها در حاشیه مانده و نامزدها و نمایندگان اهداف خود را دنبال می‌کنند.

وی گفت: نامزدهای انتخاباتی حق ندارند از پیامبر(ص) و ائمه (ع) سوءاستفاده کنند و در مراسم دینی حضور پیدا کرده و سخنرانی کنند.

امام جمعه نمین بیان کرد: نامزدهای انتخاباتی حق سوءاستفاده از برنامه‌های دهه مبارکه فجر را ندارند و باید مسئولان اجرایی شهرستان نسبت به این امر هوشیار باشند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از عوامل اجرایی هفته وحدت گفت: برنامه‌های این هفته باآنکه پرشور برگزار شد اما می‌توانست بهتر از این‌ها نیز برگزار شود.

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری با شکوه روز شهرستان و یادواره شهدای نیارق با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان اشاره کرد و از زحمات سپاه ناحیه نمین و سایر عوامل اجرایی برای برگزاری پرشور و از حضور حداکثری مردم در مراسم قدردانی کرد.

در ادامه این جلسه دبیر ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارکه فجر اظهار کرد: امسال در شهرستان نمین نزدیک به 230 مورد برنامه در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌ها و ناحیه این شهرستان برگزار خواهد شد.

سرهنگ حسین ایرانی گفت: فضاسازی شهرهای سه‌گانه نمین باید طوری باشد که لااقل نسل جدید با حال و هوای انقلابی آن انس بگیرند.

فرمانده سپاه نمین گفت: همزمان با سراسر کشور مراسم سردادن "بانک الله‌اکبر" در میدان اصلی شهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: برخی افراد یا مسئولان عنوان می‌کنند که دیدار با خانواده شهدا موجب اذیت و آزرده‌خاطری آن‌ها می‌شود اما این در حالی است که آن‌ها چشم‌به‌راه مسئولانی هستند که به خاطر شهدا الان به مسند مسئولیت تکیه کرده‌اند تا با دلجویی از آن‌ها و شنیدن خاطرات شهدا از زبان خانواده‌ها تسکین یابند.

معاون فرماندار نمین نیز در ادامه این جلسه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای دهه فجر گفت: ستاد بزرگداشت مراسم دهه مبارکه فجر در قالب دو جلسه با حضور کلی مسئولان برگزار شده است.

لطیفی گفت: برای اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر 10 کمیته برگزار شده و برنامه نهایی جمع‌بندی شده است.

وی در ادامه سخنان خود برنامه‌های دهه مبارکه فجر را تشریح کرد.

ارسال نظرات