حجت الاسلام شهیدی:

حفظ فرهنگ ایثار و شهادت مطالبه رهبر معظم انقلاب است

دبیر شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت در جمع معاونین و نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه ها و دستگاههای کشور گفت: ما مسوولیت خطیر حفظ فرهنگ ایثار و شهادت را بر عهده داریم و باید با عزم ملی تلاش کنیم این فرهنگ در جامعه حفظ شود.
کد خبر: ۸۶۲۸۵۱۷
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: حفظ فرهنگ ایثار و شهادت خواست مقام معظم رهبری است و دبیرخانه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت می بایست گزارش عملکرد دستگاهها را به تفکیک در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت جهت تقدیم به محضر مقام معظم رهبری و سران سه قوه تدوین نماید.

معاون رییس جمهور با اشاره به ابلاغ رییس جمهور و مصوبه شورای هماهنگی و نظارت گفت: دستگاههای عضو با ارائه شرح وظایف و چشم انداز خود طبق سیاستهای کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه ایثار و شهادت، سند راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت را جهت تصویب در شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت آماده می نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رییس جمهور و دبیر شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت با تقدیر از رسانه ها مخصوصا صدا و سیما در حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: باید ضمن بررسی عملکرد تمامی دستگاهها در حوزه ایثار و شهادت، آنها را رتبه بندی و از سازمان ها و وزارتخانه های برتر تقدیر نماییم. 

گفتنی است در این جلسه که حجت الاسلام و المسلمین دکتر فقیهی معاون شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت و بیست و دو معاون و نماینده تام الاختیار وزارتخانه ها و سازمان ها حضور داشتند، اعضاء ضمن گزارش اجمالی از روند تدوین فعالیتهای انجام شده در سال جاری ، آئین نامه برگزاری شوراهای استانی فرهنگ ایثار و شهادت را تصویب نمودند.
ارسال نظرات