همزمان با دهه فجر؛

بیش از 100عنوان برنامه در آذرشهر برگزار می شود

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه آذرشهر با اشاره به اینکه نباید بگذاریم ارزش های اسلامی و انقلابی نظام جمهوری اسلامی کم رنگ شوند گفت: در دهه فجر امسال بیش از 100عنوان برنامه در آذرشهر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۲۸۵۲۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، بهمن فتح زاده اصلی ترین رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: در راستای گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه هایی همچون تجدید میثاق با ولایت(دیدار با ائمه جمعه)، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی، تجدید میثاق با شهدا و برگزاری یادواره شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی و دهها برنامه دیگر در سطح شهرستان برگزار خواهند شد.

وی با تاکید بر نقش بی بدیل امام راحل(ره) در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیروی از ولایت فقیه مایه عزت، آبرو و اقتدار ما در جهان شده است و تا زمانی که پیرو ولایت فقیه باشیم شکست ناپذیر خواهیم بود.

فتح زاده یکی از مهم ترین نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی را مسئله نفوذ عنوان کرد و افزود: با توجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت باید مسئله نفوذ را جدی بگیریم و در برنامه ها و مراسمات خود این مسئله مهم را یادآور شویم چراکه دشمن در پی تضعیف پایه های اصلی انقلاب، یعنی ولایت و دین مداری است.

فتح زاده با اشاره به بصیرت و آگاهی مردم شریف ایران در وقایع انقلاب و پس از آن افزود: ملت شریف ایران با بصیرت و آگاهی مثال زدنی و همکاری و همدلی با یکدیگر توانستند در مقابل مستکبران بایستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار