آخرین کاروان راهیان نور دانش آموزان در سال 94 از امامزاده عبدالله (ع) با بدرقه مسئولان شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۲۸۵۵۰
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از بافق؛ سرهنگ جمالی "فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق" مهمترین اهداف راهیان نور را معرفی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای تحکیم روحیه خود باوری ، ایثار و گذشت و تحول روحی در دانش آموزان عنوان کرد و افزود : اردوی راهیان نور دانش آموزی نقش مفید و اثرگذاری در برابر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن دارد.

علی اصغر رنجبر، راهیان نور را از تاثیر‌گذارترین برنامه های فرهنگی عنوان کرد و بیان داشت: دانش آموزان در این حرکت معنوی با ایثارگری‌ها و از خود‌گذشتگی‌های دلیرمردان دفاع مقدس آشنا می‌شوند چرا که امنیت و آسایش امروز مرهون خون شهیدان است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان در ادامه خطاب به والدین دانش آموزان اعزامی به راهیان نور تصریح کرد: این حرکت فرهنگی طی برنامه ریزی ها و هماهنگی های دقیق و قبلی بین سپاه و آموزش و پرورش کاملا کارشناسی شده است و والدین از سلامت فرزندان خود نگران نباشند.

علی دهقان مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان در رابطه با این اعزام گفت : در این اعزام ، ۳۲۰ نفر از دانش آموزان دختر به همراه ۳۳ نفر کادر همراه در قالب ۸ دستگاه اتوبوس به کربلای ایران اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام این دانش آموزان به مناطق عملیاتی شلمچه، پادگان شهید محلاتی، شهدای هویزه، دهلاویه و شهید چمران اظهار کرد: دانش آموزان در این مناطق به مدت چهار روز ضمن زیارت شهدا به اجرای برنامه های فرهنگی می پردازند.


ارسال نظرات