رئیس اداره ورزش و جوانان فراهان خبر داد :

رکاب زنی دوچرخه سواران فراهانی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر

کد خبر: ۸۶۲۸۶۱۰
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹
خبرگزاری بسیج،مرکزی : گروه ورزشی

مهرداد محمودی، رئیس اداره ورزش و جوانان فراهان ، با اشاره به بیان دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان گفت: استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های اداره ورزش و جوانان برای بیان و انتقال دستاوردهای ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی به نسل‌های آینده امری مهم و ضروری است و برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم‌های دهه فجر می‌تواند در این راستا تاثیر گزار است.

وی با بیان برنامه های دهه فجر کمیته ورزش و جوانان شهرستان فراهان افزود: در کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر شهرستان، 10 برنامه ای فرهنگی، ورزشی در سطح شهرستان برای ورزشکاران برگزار می کند.

محمودی گفت : با اشاره به مسابقات ورزشی برای دانش آموزان گفت: مسابقه دوچرخه سواری برای دانش آموزان در 15 بهمن برگزار می شود، در این مسابقه دوچرخه سوران از در ادراه ورزش و جوانان به سمت گلزار شهدای گمنام را رکاب می زنند و بعد از عطر افشانی مزار شهدا و تجدید میثاقی با آرمان های شهدا، دوچرخه سوران از گلزار شهدا به سمت پارک کوثر حرکت می کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان فراهان اظهار کرد: مسابقات بازی های بومی محلی بانوان با همکاری سپاه ناحیه فراهان در رشته های طناب کشی، هفت سنگ، طناب زنی برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در خنجین افزود: در ایام الله دهه فجر، مسابقات ورزشی از جمله پینگ پنگ، دوچرخه سواری و دو عمومی با همکاری شهرداری و بخشداری خنجین برای علاقمندان این رشته ها در شهر خنجین برگزار می شود.مهرداد محمودی گفت: قهرمان و ورزشکاران نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر شهرستان باید با استفاده از ظرفیت های ورزشی در راستای زنده نگه داشتن خاطرات انقلاب و ادامه روند حرکت انقلاب حرکت کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان فراهان با اشاره به حضور گسترده ورزشکاران در راهپیمایی 22 بهمن خاطر نشان کرد: ورزشکاران فراهانی مانند سالیان گذشته با حضوری پرشورتر و گسترده‌تر در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد و بار دیگر نشان خواهند داد که حافظ آرمان‌های این انقلاب هستند.

ارسال نظرات