جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد از دستگیری یک باند 6 نفره سرقت دارو در شهر یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۸۶۲۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹
سرهنگ مهدی انصاری گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت از کامیون های حامل دارو در محورهای مواصلاتی استان دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پس از بررسی دقیق پرونده های ورودی و ساعات انجام سرقت و مقایسه شگردهای وقوع سرقت به خانمی از فروشندگان یکی از داروخانه های سطح شهر یاسوج مظنون شدند، لذا با هماهنگی و اخذ دستورات لازم وی به پلیس آگاهی منتقل شد و به جرم خود اعتراف کرد؛ سرقت این داروها به صورت برنامه ریزی شده و با همدستی باندی 6 نفره صورت گرفته است.

انصاری با اشاره به شناسایی و دستگیری این باند 6 نفره سرقت دارو در استان های کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان، گفت: در تحقیق و بازجویی به عمل آمده، آنان به سرقت داروها به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال با برنامه ریزی قبلی اعتراف کردند؛ متهمان صحنه های سرقت را نیز بازسازی کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به شیوه و شگرد سارقان نیز اشاره کرد و گفت: سارقان با استفاده از خلأهای شبکه توزیع دارو و شناسایی داروهای کمیاب و گران قیمت و کم حجم و هماهنگی با داروخانه ها و انبارداران دارو در شهرهای یاسوج و اهواز اقدام به سرقت این نوع از داروها و فروش آزاد آنها خارج از شبکه توزیع می کردند.

ارسال نظرات