خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

بسیج، نقشه های دشمنان را خنثی کرده است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان برنامه و نقشه های زیادی را برای ضربه زدن به انقلاب و نظام طراحی کرده اند که با هوشیاری و حضور به موقع بسیج، همگی خنثی شده اند.
کد خبر: ۸۶۲۸۶۴۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در سومین مجمع عالی بسیج استان که با حضور حجت الاسلام طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: بسیج در طول پیروزی انقلاب همواره در تغییر فضای ایجاد شده توسط دشمنان اثرگذار بوده و برنامه های آنان برای ضربه زدن به انقلاب را ناکام گذاشته است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر بستن راه نفوذ دشمن، تصریح کرد: تدابیر بسیج و استفاده از ظرفیت عظیم این نیروی مردمی بهترین راهکار برای انجام این مهم و تحقق خواسته معظم له است.

سردار ریحانی یادآور شد: برون رفت از بسترهای نفوذ دشمنان کار ساده ای نیست و نیاز به برنامه ریزی و تدبیر اندیشی دارد و بدون شک تدابیر بسیج به عنوان عالی ترین نهاد مردمی در این خصوص بسیار کارگر و مفید فایده خواهد بود.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های حساب شده ای که امروز دشمنان انقلاب در پیش گرفته اند بی تفاوت کردن مردم نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر و همچنین استفاده نادرست از فضاهای مجازی و شبکه های ماهواره ای است تا بتواند بدین طریق به کشور نفوذ کند.

وی بر لزوم هوشیاری بسیج در این مقطع زمانی حساس تاکید کرد و گفت: ایستادگی در برابر دشمنان درسی است که مردم ما از حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب فرا گرفته اند و با حفظ و افزایش هوشیاری باید در برابر توطئه های دشمنان آگاه باشند.

سردار ریحانی در پایان از بسیج به عنوان شجره ای طیبه یاد کرد که مایه امیدواری دوستان و خفت و خواری دشمنان اسلام و انقلاب شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار