خبرهای داغ:
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از اجرای حدود 15 هزار برنامه کاربردی و متنوع به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۸۶۵۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، عباس سروری در جلسه کمیته نهادها و سازمان های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: 22 کمیته تخصصی در استان برای گرامیداشت سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

وی گفت: یکی از اقداماتی که برای اولین بار قرار است انجام شود این است که امسال به استقبال ایام الله دهه فجر خواهیم رفت و چند روز پیش از فرا رسیدن 12 بهمن (سالروز ورود حضرت امام (ره) به خاک میهن) برنامه های خود را آغاز می کنیم.

سروری تاکید کرد: محور تمامی برنامه های اجرا شده در ایام الله دهه فجر، ترویج اندیشه حضرت امام (ره) و امید افزایی خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: در روز 12 بهمن که سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به کشور است راس ساعت 9:33 دقیقه صبح، گلبانگ انقلاب در تمام مدارس استان به صدا در خواهد آمد.

وی، حضور مدیران و مسوولان استان در گلزار شهدا برای تجدید عهد و پیمان با شهدای انقلاب اسلامی و سخنرانی استاندار در جمع مدیران را از دیگر برنامه های روز 12بهمن عنوان کرد.

سروری همچنین با بیان اینکه در شب 22 بهمن چهار نقطه از شهر کرمانشاه نور باران خواهد شد، افزود: 2 نقطه توسط ارتش و 2 نقطه هم توسط سپاه حضرت نبی اکرم (ص) نورباران می شود.

وی در پایان گفت: برنامه مهم و اصلی مربوط به روز 22 بهمن و برپایی راهپیمایی این روز خواهد بود که از دستگاه های اجرایی استان انتظار می رود در طول مسیر با برپایی غرفه های عکس، نمایش، نقاشی و ایستگاه های صلواتی به پرشور تر برگزار شدن این همایش ملی کمک کنند.
ارسال نظرات