خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر گفت : تخریب شورای نگهبان آب به آسیاب دشمن ریختن است و هرگونه اخلال در عملکرد شورای نگهبان، موجب مختل شدن عملکرد نظام می شود.
کد خبر: ۸۶۲۸۶۷۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷

حجت الاسلام مجید بنی عامریان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقروکلیایی اظهار داشت : شورای نگهبان حافظ ارزش های انقلاب بوده و هیچ فردی اجازه دخالت در عملکرد شواری نگهبان را ندارد.

 

 

حجت الاسلام بنی عامریان با بیان اینکه هرگونه اخلال در عملکرد شورای نگهبان، موجب مختل شدن عملکرد نظام می شود گفت : فتنه گران با ایرادهای بنی اسرائیلی به دنبال مخدوش کردن چهره فقهای شورای نگهبان هستند و با این قبیل کارها اصل نظام را به خطر می اندازند.

 

 

مدیر حوزه علمیه سنقر بیان داشت : نباید اجازه داد دشمنان اهداف شوم خود را محقق کنند، در سال های اخیر حجم تلاش برای نفوذ در اصل نظام در قالب جنگ نرم افزایش چشمگیری داشته است و این امر نشان دهنده وسعت و عمق دشمنی مستکبران جهان با اصل نظام و ولایت فقیه است.

 

 

وی ادامه داد : همه افراد و کاندیدا ها باید پایبند قانون بوده و به تصمیمات شورای نگهبان احترام گذارند و تابع این تصمیمات باشند، حریم شورای نگهبان نباید شکسته شود و کسی نباید به خود اجازه هتک حرمت به این نهاد را دهد.

 

 

حجت الاسلام بنی عامریان تأکید کرد : فقهای شورای نگهبان همواره مدافع حق و حقیقت بوده و در راه احراز صلاحیت کاندیداها حافظ حقوق ملت و مردم هستند و قاطعانه در مقابل هجمه ها و زورگویی ها ایستادگی می کنند و تحت تأثیر تهدیدات و فشارها قرار نمی گیرند.

 

 

مدیر حوزه علمیه سنقر خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب نسبت به فتنه های موجود آگاه و بصیر است و همواره با موضع گیری مناسب و بجا مانع بروز اختلافات و سوء نیت به انقلاب شده و در مقام مدافع حق با مداخله گران برخوردی قاطعانه داشته است.

 

 

وی در پایان گفت: مردم باید آگاهانه با مسائل موجود برخورد کنند و اجازه ورود افراد ناصالح و حاشیه طلب را به ارکان نظام ندهند، مجلس خبرگان رهبری جایگاه فقهای مجتهد است و نباید افراد فتنه گر به این مجلس ورود پیدا کنند.

ارسال نظرات