جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در جلسه هم اندیشی اقتصاد مقاومتی؛
سردار فلاح ارتباط و همکاری های لازم با سازمان جهاد کشاورزی را لازمه موفقیت در طرح اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۲۸۶۷۶
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار حمزه فلاح ظهر امروز در جلسه هم اندیشی اقتصاد مقاومتی که در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: بسیج سازندگی باید با آسیب شناسی در انجام فعالیت های خود به عنوان یک فرصت برای حل مشکلات افراد نیازمند اقدام نماید.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان افزود: هدف ما خدمت رسانی به مردمی است که شایسه خدمت رسانی هستند و لایق ارائه خدمات ارزنده می باشند و توجه به این موضوع مهم باید اولویت دستور کار همه مسئولان استانی و شهرستانی باشد.

وی ایجاد حوزه های مهم در راستای محرومیت زدایی و رفع مشکلات اشتغال در استان را از محورهای اساسی فعالیت های سپاه بیت المقدس عنوان کرد و اظهار داشت: این موضوعات شاخص باعث ایجاد قرارگاه خاتم الانبیا شد که با اجرای برنامه های ابلاغی از سوی کشور در راستای محرومیت زدایی در استان اقدامات بسیار خوبی انجام داد .

سردار فلاح در ادامه تاکید کرد: بسیج سازندگی یکی دیگر از برنامه هایی بود که با هدف رفع کامل محرومیت زدایی با اولویت سازندگی و خدمت رسانی به مردم وارد عرصه شد .

وی ارتباط و همکاری های لازم با سازمان جهاد کشاورزی را لازمه موفقیت در طرح اقتصاد مقاومتی عنوان کرد وافزود: این ارتباط ها باید با برگزاری جلسات تخصصی با بخشهای مختلف سازمان جهاد کشاورزی انجام شود و با شناسایی عرصه های مورد توجه نسبت به خروجی عملکرد در زمینه طرح اقتصاد مقاومتی اقدام کرد.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان خاطر نشان کرد: همه برای اجرای هرچه بهتر طرح اقتصاد مقاومتی باید پای کار باشند به ویژه شهرستانها که از محرومیت بیشتری برخوردار هستند انجام برنامه ها نیازمند علم آگاهی آن موضوع که در انجام هرگونه برنامه باید علم آگاهی موضوع مورد نظر وجود داشته باشد .

وی یاداورشد: استان کردستان از ظرفیت های طبیعی بالقوه ایی برخوردار است که با احداث کارخانه ها ی مختلف از جمله استفاده از ضایعات سنگ سبز برای ساخت انگشر و تسبیح و اقلام زینتی در استان در راستای ایجاد اشتغال اقدامات اساسی انجام داد.

سردار فلاح توجه به شناسایی عرصه ها در حوزه کشاورزی را یاداور شد و اظهار داشت: استفاده بهینه از خدمات به ویژه در بخش جنگلداری در راستای ایجاد سلامت محیطی باید در اولویت قرار بگیرد و این آمادگی وجود دارد که با فراهم نمودن محیطی سالم به مردم این استان خدمت کرد.

وی تصریح کرد: انجام مطالعات و ایجاد تفاهم نامه های انجام شده با سازمان جهاد کشاورزی مهر تاییدی است بر روند هرچه بهتر این طرح که باید با مطالعه و مشارکت مردم همراه باشد در غیر این صورت به ما آسیب می رسد.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در پایان گفت: اشتغال باید با کار آفرینی همراه باشد و بجای ایجاد چالش به رفع موانع وجود به پردازیم که این امر میسر نمی شود مگر با کمک و همراهی مردم که در گذشته تجربه مشارکت مردم را دیده ایم که باعث شد موفقیت های بزرگی کسب نماییم.

ارسال نظرات