ی خاطر نشان ساخت: از قوه قضاییه می خواهیم مطالبه دانشجویان را پیگیری کند و به جای این گونه برخورد های قهری با دانشجویان شروع به پاسخ به سوالات دانشجویان و شفاف سازی در ارتباط با این پرونده بکنند.
کد خبر: ۸۶۲۸۶۸۱
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ حسن لو مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خوزستان با اشاره به حمله نیروی انتظامی به دانشجویان معترض به فساد در پرونده های نفتی گفت: این برخورد سلبی و قهری با دانشجویان به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی تصریح داشت: حمله به تجمع اعتراضی دانشجویان که بدون هیچ گونه مزاحمت و یا اختلالی صورت گرفته است به جای پرداختن و برخورد با مفسدان کرسنت کاملا محکوم و غیرقابل پذیرش است.

وی خاطر نشان ساخت: از قوه قضاییه می خواهیم مطالبه دانشجویان را پیگیری کند و به جای این گونه برخورد های قهری با دانشجویان شروع به پاسخ به سوالات دانشجویان و شفاف سازی در ارتباط با این پرونده بکنند.

مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خوزستان با اشاره به نقش وزیر نفت در پرونده کرسنت افزود: برخورد با معترضان برای مسکوت گذاشتن پرونده کرسنت و قرار داد های جدید نفتی است که دولت سعی می کند به  این شیوه اجازه سوال کردن را از دانشجویان بگیرد اما قطعا دانشجویان سکوت نمی کنند و مطالبه گری خود ادامه خواهند داد.

وی بیان داشت: تحقیقاتی که در ارتباط با قراردادهای جدید نفتی صورت گرفت است نشان گر این مسئله است که این قرار داد ها به مراتب از کرسنت ننگین تر بوده و صدمات بیشتری را به کشور تحمیل خواهد کرد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات