خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید استان قم:

مهمانی لاله‌ها در ۷۲ گلزار شهید استان قم برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید استان قم از برگزاری طرح مهمانی لاله‌ها در روز ۱۵ بهمن ماه در قالب غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا در ۷۲ گلزار شهدای استان خبرداد.
کد خبر: ۸۶۲۸۶۸۶
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید جواد هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه دهه فجر آغاز طلوع اسلام است، اظهار داشت: در استان قم بیش از 1000 شهید انقلاب اسلامی داریم که تاریخ شهادتشان از 15 خرداد 42 تا 22 بهمن 57 است.

مدیرکل بنیاد شهید، امور ایثارگران و جانبازان استان قم با بیان اینکه افزود: استان قم به عنوان یک شاخص در کشور برنامه‌های ایام الله دهه فجر را در قالب طرح سپاس در کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: 15 بهمن ماه برنامه غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا در 72 گلزار شهدای استان مهمترین برنامه‌ای است که با عنوان مهمانی لاله‌ها برگزار می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه برنامه مهمانی لاله‌ها با حضور گسترده مردم و مسئولان اجرا می‌شود خاطرنشان کرد: مسئولان تمام دستگاه‌های اجرایی در بخش‌ها و روستاها در این برنامه حضور پیدا می‌کنند، همچنین در قم این برنامه در 3گلزار شهدای علی ابن جعفر، شاه ابراهیم و شیخان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید، امور ایثارگران و جانبازان استان قم خاطرنشان کرد: خاطره‌گویی همرزمان و خانواده شهدای انقلاب، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با آزادگان سیاسی زندان‌های پهلوی و تبلیغ ایثار و شهادت در مساجد و محلات استان از دیگر برنامه‌های استان در ایام دهه فجر است.
ارسال نظرات