مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان:

بانک بانوان فعال استان سمنان ایجاد می شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان با اشاره به نقش ویژه بانوان در طول تاریخ ایران اسلامی و دوران جنگ تحمیلی و امر سازندگی کشور، گفت: بانک بانوان فعال استان ایجاد می شود.
کد خبر: ۸۶۲۸۶۹۶
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، زینب کرکه آبادی در جلسه هم اندیشی بانوان فرهیخته و فعالان عرصه دینی تحت پوشش اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان به میزبانی مجتمع ولایت سمنان، با اشاره به اینکه بانوان ایران اسلامی همپای مردان در جریان شکل گیری انقلاب ایران اسلامی و دوران سازندگی نقش ویژه ای داشته اند، تصریح کرد: در حال حاضر نیز زنان در همه عرصه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، درمانی، علمی، اجتماعی و فرهنگی حضوری فعال دارند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت بانوان در جامعه یک هنر است، افزود: مسئولان فرهنگی استان باید برنامه ریزی مناسبی برای تقویت حضور بانوان در جامعه داشته باشند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان نقش رسانه ها در فرهنگ سازی نقش بانوان و فعالیت ها آن ها در جامعه را بسیار مهم دانست و بیان داشت: برای برنامه ریزی درست و صحیح در راستای فعالیت بانوان تمام دستگاه های اجرایی، فرهنگی، خدماتی و ... باید مشارکت کنند چرا که این کار به تنهایی امکان پذیر نیست.

وی همچنین از تهیه بانک بانوان فعال استان سمنان در عرصه های مختلف در مجموعه استانداری سمنان خبر داد و گفت: بانوان فرهیخته می توانند در همه زمینه ها به ویژه پژوهشی و کار آفرینی فعالیت کنند و این سامانه می تواند برای سهولت در این اقدامت مثمر ثمر واقع شود.

کرکه آبادی آموزش و برنامه ریزی را برای فعالیت بانوان فرهیخته در جامعه ضروری خواند و گفت: زکات بدن ما، فعالیت های سازنده برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و اگر در این کار غفلت یا کوتاهی کنیم باید جوابگو باشیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان همچنین درباره برگزاری آئین ویژه دهه مبارک فجر با حضور بانوان سمنانی، خاطرنشان کرد: برگزاری جشن های استانی، ایجاد نمایشگاه و جشنواره خوراک و غذا و حضور در راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن از جمله برنامه های بانوان برای این ایام مبارک است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار