فرماندار شهرستان مهدیشهر از طرح ملی 10شب 10 مسجد در قالب 355 بر نامه همزمان با دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۸۷۰۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
به گزارش خبر گزاری بسیج از مهدیشهر، محمد رضا قنبری در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی اظهار داشت: تعداد برنامه های اجرایی دهه فجر امسال از سوی 19 کمیته بیش بینی و بر نامه ریزی شده است.

وی در ادامه به مهمترین بر نامه های اجرایی دهه فجر اشاره کرد و گفت: طرح ملی 10شب ،10 مسجد در قالب 355 بر نامه ای است که ستاد دهه فجر مهدیشهر برای این ایام الله برنامه ریزی کرده است.

قنبری همچنین از افتتاح 33 بروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر در مهدیشهر خبر داد و گفت: این برژه ها در حوزه راهسازی، برق، شهری، روستایی، بنیاد مسکن و نوسازی و جهاد کشاورزی آماده افتتاح در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

قایم مقام ستاد گرامیداشت دهه فجرگفت: نواختن زنگ انقلاب، رأس ساعت 9:33 دقیقه در روز 12بهمن امسال و همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در کلیه مدارس مهدیشهر از مهمترین بر نامه هایی است که در این دهه در شهرستان بر گزار می شود.

برگزاری یاد واره شهدای فرزندان روح الله، عاشقان ثارالله، رژه موتوری نیروهای مسلح شهرستان ،ویزیت رایگان شهروندان و روستائیان، برنامه های ویژه قرٱنی، نشست های بصیرتی، همایش دوچرخه سواری، برگزاری کوهبیمایی عمومی، یادواره شهدای ورزشکار، یادواره شهدای فرهنگیان، همایش بیاده روی جاده سلامت بانوان از برنامه های اجرایی این دهه است.

قنبری با اشاره به بر گزاری تجمع بزرگ علمداران بصیرت در این دهه گفت: این بر نامه با حضور معاون قوه قضائیه بر گزار می گردد.

وی خاطرنشان کرد: مجمع بسیج بیشکسوتان، همایش فرماندهان بیشگام و شورای قشر، یادواره شهدای دانش آموز انقلاب، گلباران مزار شهدا، همایش بصیرتی و یادبود شهدای بهمن ماه، نورافشانی و بانگ الله اکبر از دیگر بر نامه های اجرایی در دهه فجر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها