رفتارها و حرف های آقای روحانی به خاطر این است که نتوانسته است برای مشکلات اقتصادی و رفع تورم و بی کاری و مشکلات اقتصادی چاره ای بیاندیشد و اقدامی عملی انجام دهد.
کد خبر: ۸۶۲۸۷۱۹
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹
محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیلست خارجی مجلس در واکنش به اظهارات رئیس جمهور درباره شورای نگهبان در مصاحبه با فرانس24، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: این رفتارها و حرف های آقای روحانی به خاطر این است که نتوانسته است برای مشکلات اقتصادی و رفع تورم و بی کاری و مشکلات اقتصادی چاره ای بیاندیشد و اقدامی عملی انجام دهد.

وی افزود: آقای روحانی به خاطر وعده هایی که به مردم داده است و نتوانسته است به آن وعده ها عمل کند لذا بر این باور است که قشری از طرفدارانش را از دست داده است و این مشکلات را از الان به گردن کسی دیگر می اندازد و این اقدامات نوعی سیاسی کاری است که آقای روحانی در پیش گرفته است.

آصفری خاطر نشان کرد: مردم می دانند که شورای نگهبان در بحث انتخابات کاملا منطقی عمل کرده است و هرگز نگاه جناحی نداشته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: بسیاری از مردم از اینکه وعده های آقای روحانی عملی نشده است از او و دولت تدبیر و امید ناراضی هستند.


ارسال نظرات