خبرهای داغ:

مسابقات قرآن عشایر و روستائیان جهادكشاورزي خوزستان برگزار مي‌شود

بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن عشایر و روستائیان استان خوزستان فردا، 11 بهمن‌ماه در سازمان جهادكشاورزي خوزستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۲۸۷۵۳
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،ناجی حیدری، مسئول دارالقرآن سازمان جهادکشاورزی خوزستان،با اشاره به برگزاري مسابقات قرآنی ویژه عشایر و روستائیان این سازمان، اظهار كرد: بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن عشایر و روستائیان استان فردا يك‌شنبه 11 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در 6 رشته برگزار می‌شود که در بخش آقایان، رشته‌های قرائت، حفظ 15 جزء و حفظ کل تعیین شده‌اند. همچنین در بخش بانوان، رشته‌های حفظ 15 جزء و حفظ کل و تفسیر جلد یک نمونه تعیین شده است.

مسئول دارالقرآن جهادکشاورزی خوزستان افزود: این مسابقه از سوی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در استان و کانون قرآن سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار می‌شود. بر اساس این مصوبه، ساکنین مناطق عشایری و روستایی در این دوره از مسابقات حضور خواهند یافت.

حیدری ادامه داد: نفرات برتر این دوره از مسابقات در مرحله کشوری که 19 تا 21 بهمن‌ماه در مشهد برگزار خواهد شد، با دیگر نفرات برتر استان‌های کشور رقابت می‌کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه عشایر و روستائیان استان در شهرستان‌های شمالی خوزستان پراکنده شده‌اند، شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، دشت‌آزادگان حضور بیشتری خواهند یافت.

حيدري بيان كرد: حميد چناني و ياسر داودي در بخش آقايان و صديقه لويمي و سكينه پورسياح در بخش بانوان داوري بیست و پنجمین دوره مسابقات عشایر و روستائیان استان را برعهده خواهند داشت.

يادآور مي‌شود، ناجي حيدري نيز داوري اين مسابقات را برعهده خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها