خبرهای داغ:
شهردار کلان شهر تبریز از تدارک گسترده شهرداری تبریز در اجرای پرشور برنامه‌های سی‌و‌هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۸۷۸۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸


به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کلان شهر تبریز، صادق نجفی افزود: ویژه برنامه‌های شهرداری تبریز در دهه فجر انقلاب اسلامی، در بخش‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی، در قالب برنامه‌های تاثیرگذار و محتوایی «تبریز شهر انقلاب» تعریف شده و همزمان با نخستین دقایق آغاز دهه فجر، شتاب خواهد گرفت.

وی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: فضاسازی‌های بدیع و محتوایی متناسب با تقویم پرشور انقلاب اسلامی در جای‌جای شهر، از ماه‌های پیش به صورت مکتوب یا مصور، طراحی شده و جلوه متفاوتی به زیبایی‌های شهر خواهد داد.

شهردار تبریز از افتتاح 26طرح مهم عمرانی با اعتباری بالغ بر دو هزار میلیارد ریال همزمان با دهه فجر خبر داد و افزود: افتتاح این حجم از طرح‌های عمرانی، به شکرانه دهه فجر انقلاب اسلامی، نمادی است از توسعه و پیشرفتی که از رهگذر انقلاب اسلامی، نصیب کشورمان شده است. در این میان، بهره‌برداری از طرح عظیم پایانه مرکزی تبریز، بیمارستان‌کودکان‌مبتلا‌به‌سرطان و تقاطع غیرهمسطح جانبازان و ده ها طرح مهم و آتیه‌ساز دیگر، اوج شکوفایی عمرانی تبریز را در دهه فجر سال 94 رقم خواهد زد.

نجفی با اشاره به ابعاد فرهنگی برنامه‌های شهرداری در دهه فجر اظهار داشت: برگزاری نورافشانی‌های بدیع در نقاط شاخص شهر، اجرای نشست‌های تخصصی فرهنگی، تجلیل از ایثارگران و خانواده معزز شهدا، کارگاه‌های مطالعاتی تقویم دهه فجر، مرور آثار مکتوب با محوریت تاریخ پرشور سال‌های مبارزه و مرور نقش تعیین‌کننده تبریز در سیر تاریخی انقلاب اسلامی، از جمله بخش‌های محتوایی تدارک شهرداری تبریز در دهه فجر انقلاب اسلامی خواهد بود.

رئیس کمیته تزئین و فضاسازی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی،خاطرنشان کرد: علاوه بر ماموریت‌های احصاشده، شهرداری تبریز در کنار دیگر دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته و تلاش خواهد داشت کمبودهای تبلیغی و زیباسازی سایر محیط‌های شهری را نیز مورد توجه قرار دهد.

وی 22بهمن را اوج تدارک پرشور شهرداری تبریز در سطح شهر خواند و تاکیدکرد: با همکاری دستگاه‌های مختلف فرهنگی، برنامه‌های گسترده و ویژه‌ای برای این روز بزرگ و سرنوشت‌ساز، تدوین شده که جزئیات آن در آستانه یوم‌الله 22 بهمن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نجفی تاکید کرد: تمهیدات ویژه شهرداری تبریز به عنوان مسئول کمیته تزئین و فضاسازی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، جلوه‌های متفاوتی را از شور و نشاط ایام‌‌الله خاطرانگیز دهه فجر ثبت خواهد کرد.

ارسال نظرات