خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان عنوان کرد؛

دو تخلف تبلیغاتی رسانه ملی از کاندیداهای انتخابات

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: دو تخلف تبلیغاتی رسانه ملی از کاندیداهای انتخابات تا کنون داشتیم که به صدا و سیما تذکر داده شده است.
کد خبر: ۸۶۲۸۷۸۴
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علی اصغر طهماسبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان نقش خبرنگاران را در توسعه کشور حائز اهمیت دانست و گفت: شما خبرنگاران می‎توانید نقش ارزنده‎ای در پسا تحریم داشته باشید.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز 50 توافقنامه را در پسا برجام امضاء کرده است، گفت: در پسابرجام می‎توایم تکنولوژی خود را بروز رسانی کنیم.

طهماسبی با بیان اینکه امروز قدرتهای دنیا نمی‎توانند حق طلبی کشورهای منطقه را بربتابند ، افزود: دستگیری ملوانان آمریکایی و تسلیم آنها باعث شده بار دیگر قدرت کشورهای مظلوم منطقه به دیکتاتوری و استکبار دیکته شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان مردم دنیا را بیدار و هوشیار دانست و گفت: فکر و اندیشه امام(ره) جاری است و امروز می‎بینیم شیخ زکزاکی توانسته هزاران نفر را به جمهوری اسلامی ایران وصل کند.

طهماسبی بیان داشت: نظام جمهموری اسلامی ایران در قبل از انقلاب اسلامی دست نشانده بوده و امروز سر آمد کشورهای منطقه است و به لحاظ امنیتی در ابتدای راه خود با ترور، گروه هکهای که بر علیه انقلاب اسلامی شوریدند و جنگ نابرابر را متحمل شده است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران 33 انتخابات آزاد را تا کنون برگزار کرده است و امروز از لحاظ رشد علمی یک رشد 13 برابری را دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: رژیم‎های استکباری به دنبال این بودند که یک پیچ مهره نیز از انرژی هسته‎ای باقی نماد و امروز ما به باشگاه هسته‎ای جهان پیوسته‎ایم.

طهماسبی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران پروژه‎های مهمی در ایام الله دهه فجر خواهیم داشت و در استان گلستان نیز برنامه‎ها و افتتاح پروژه ها را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در روز 12 بهمن ماه در مرکز استان به صورت نمادین همه مدیران کل و خبرنگاران به صورت متمرکز آغاز برنامه‎های دهه فجر را خواهیم داشت، گفت: در ده روز بعدی پروژه‎های استان گلستان یکی پس از دیگری به بهره‎برداری خواهد رسید.

طهماسبی در خصوص ممنوعیت تبلیغات از طریق رسانه ملی و تخلف رسانه ملی گفت: در استان گلستان یک مورد در شبکه بازار و یک مورد از طریق شبکه استانی تخلف تبلیغاتی کاندیداها صورت گرفته است.

وی بیان داشت: با صدا و سیمای مرکز استان صحبت شده وزارت کشور و ستاد انتخاباتی کشور به صدا و سیما تذکر دادند و تا دیگر از این اتفاقات نیفتند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان تلاش دستگاه‎های اجرایی این است که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه پررنگتر از همیشه باشد.

طهماسبی افزود: راهپیمایی 22 بهمن نخستین راهپیمایی و حضور مردمی در پسابرجام است و می‎تواند برگ زرینی برای کشور باشد.

وی گفت: دول استکباری و آمریکا و کسانی که می‎خواهند حضور مردم را کم رنگ کنند به 22 بهمن توجه دارند و مردم درک مشترک دارند و این روز اقدام خواهند داشت .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها