مدیر مرکز مطالعاتی ژرفا:

دعوت به مشارکت، دم خروس دروغ اصلاح طلبان درباره رد صلاحیت هاست

مدیر مرکز مطالعات راهبردی ژرفا با اشاره به تلاش بی سابقه رسانه های ضد انقلاب در دعوت اقشار خاکستری به مشارکت در انتخابات 7 اسفند گفت: شبکه ماهواره ای من و تو 80 دقیقه در روز برنامه پخش می کند و مردم را به مشارکت دعوت می کند.
کد خبر: ۸۶۲۸۷۹۳
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر صالح اسکندری رئیس مرکز مطالعات فرهنگی و آینده پژوهی ژرفا در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی(ع) مسجد شهرک (قدس) غرب با اشاره به مظلومیت شهدای مدافع حرم گفت: مردم ما با قرآن و گلاب و اسفند به بدرقه رزمندگان دفاع مقدس می رفتند و پس از شهادت در نهایت شکوه تشییع می کردند، لکن رزمندگان مدافع حرم به واسطه برخی ملاحظات مظلوم و گمنام اعزام می شوند و مظلومانه در سرمای استخوان سوز شمال عراق و سوریه می جنگند و گاهی در هفته یک وعده غذای گرم می خورند و وقتی شهید می شوند در نهایت مظلومیت تشییع می شوند.

مشاور سیاسی ستاد نماز جمعه تهران و سردبیر هفته نامه آدینه با اشاره به اینکه 80 درصد شهدای مدافع حرم نسل سومی و جوان هستند گفت: بعضی از این جوانان حتی حضرت امام خمینی (ره) و هشت سال جنگ تحمیلی را در خاطر ندارند اما مومنانه و خالصانه در راه دفاع از انقلاب و آرمانهای امام حاضر به فدا کردن جان خود هستند.

وی گفت: ممکن است نسل سوم انقلاب تفاوت دیدگاه و سلیقه ای با نسل های اول و دوم داشته باشد اما در دفاع از کیان امنیت ملی و استقلال کشور و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری تردید به دل راه نمی دهد و اگر از پدران خود در اسلام خواهی و انقلابی گری جلوتر نباشد مطمئنا عقب تر نیست.

مدیر مرکز مطالعات راهبردی ژرفا با اشاره به تلاش بی سابقه رسانه های ضد انقلاب در دعوت اقشار خاکستری به مشارکت در انتخابات 7 اسفند گفت: شبکه ماهواره ای من و تو 80 دقیقه در روز برنامه پخش می کند و مردم را به مشارکت دعوت می کند.

صالح اسکندری افزود: شبکه بی بی سی فارسی و کانال های تلگرامی آن مردم را تحریک می کنند که مشاهدات خود را در حوزه های انتخابیه سراسر کشور برای گردانندگان این شبکه ارسال کنند.

اسکندری گفت: این تاکتیک به شکل عجیبی از جانب برخی چهره های رسانه ای اصلاح طلب داخلی تکرار می شود.

وی با اشاره به اینکه اصلاح طلبان برای هر کرسی مجلس حداقل سه نامزد دارند گفت: دعوت به مشارکت اقشار خاکستری دم خروس دروغ اصلاح طلب ها در باره رد صلاحیت هاست. بالاخره قسم حضرت عباس اصلاح طلب ها را باور کنیم که تمام نامزدهایشان رد صلاحیت شده و یا دم خروس دعوت پی در پی برای مشارکت اقشار خاکستری را.

وی پیش بینی کرد: اصلاح طلبان در تمام حوزه ها با فهرست های کامل خواهند آمد و روی نیرو های سفید در لایه سوم سرمایه گذاری کردند.

اسکندری با اشاره به مخاطرات نفوذ این نیروهای سفید در ساختارهای تصمیم گیری گفت: این نیروها بر خلاف اسلافشان فاقد هویت سیاسی هستند و خیلی زود آلت دست جریان های بیرون از مجلس می شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار