مدیر کل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان با همراهی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان از دهکده مقاومت بسیج در خرم آباد بازدید کردند.
کد خبر: ۸۶۲۸۸۳۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

سرهنگ بهروز بازگیر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در لرستان گفت: عزیزپور مدیر کل ورزش و جوانان، علیجانی معاون این اداره کل و برخی از مسئولان هیئت های ورزشی استان از روند اجرای پروژه های عمرانی مجموعه ورزشی دهکده مقاومت بسیج در خرم آباد بازدید و در جریان آخرین وضعیت این پروژه ها قرار گرفتند.

وی افزود: در این بازدید مسئولان ورزشی استان لرستان از پیست موتور سواری، زمین اهداف پروازی، زمین پینت بال، زمین چمن مصنوعی، سالن تیراندازی و دیواره صخره نوردی که آماده بهره برداری هستند و همچنین استخر در دست ساخت این مجموعه که با پیشرفت فیزیک 90 درصدتا پایان سال به بهره برداری می رسد، بازدید کردند.

مسئول بسیج ورزشکاران استان لرستان گفت: در این بازدید مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن ابراز خرسندی و رضایت از عملکرد سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در توسعه اماکن ورزشی و به ویژه ساخت دهکده مقاومت بسیج قول مساعد داد که علاوه بر اختصاص کمک های مالی و تامین تجهیزات رایزنی های لازم را برای خرید امکانات مورد نیاز این مجموعه با قیمت مناسب انجام دهد.

بازگیر ادامه داد: دهکده مقاومت همچنین دارای سالن غذاخوری و مهمان سرا و خوابگاه با ظرفیت 300 نفر اسکان است.


ارسال نظرات