عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان گفت: رئیس مجلس اعلام کرد کمیته حقوقدانان مجلس درحال بررسی قراردادهای نفتی است و تا اینجای کار گزارشی مبنی بر تناقض این قراردادها باقانون اساسی ارائه نشده است.
کد خبر: ۸۶۲۸۸۹۲
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، غلامعلی جعفرزاده در خصوص جلسه شورای مرکزی فراکسیون رهروان گفت: در این جلسه رئیس مجلس گزارشی از سفرش به عراق ارائه داد.

وی ادامه داد: در این جلسه جایگاه ایران علیرغم تحریم‌ها با کشورهای دیگر منطقه مورد مقایسه قرار گرفت و ریاست مجلس معتقد بود ایران از جایگاه مهمی در منطقه برخوردار است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان تصریح کرد: رئیس مجلس برای حضور در اجلاس بین‌المجالس اسلامی به کشور عراق سفر کرده بود و در جلسه شورای مرکزی گزارش داد که کشورهای منطقه تلاش دادند تا این اجلاس را تحریم کنند اما این تحریم ناموفق بود و همه کشورها در سطح بالا در آن شرکت کردند.

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: در بخش دیگری از جلسه نیز رئیس مجلس بر لزوم مشارکت حداکثری و شور و نشاط در انتخابات تاکید کرده و اعلام داشت که دشمن انتخابات را رصد می‌کند و در همین راستا باید با ایجاد تفاهم، دوستی، پرهیز از جنجال و بی‌اخلاقی موجبات حضور حداکثری مردم را فراهم کرد.

جعفرزاده ادامه داد: در مورد رد صلاحیت‌ها نیز آقای لاریجانی معتقد بود شورای نگهبان به خاطر برگزاری همزمان دو انتخابات دچار مشکل است و دوستان را دعوت به آرامش، همکاری و مساعدت و تفاهم با شورای نگهبان کرده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این در بخش دیگری از جلسه، رئیس مجلس با اشاره به موفقیت‌های اجرای برجام تاکید کرد که روند خوبی در مبادلات اقتصادی ایجاد شده و اقداماتی از قبیل خرید هواپیما و مبادلات نفتی، مثبت است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان اظهار داشت: رئیس مجلس همچنین از بررسی قراردادهای نفتی در کمیته حقوقدانان مجلس خبر داد و گفت تا اینجای کار قراردادهای جدید نفتی خلاف قانون اساسی نبوده است.


ارسال نظرات