خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) آیسک گفت: برگزاری یادواره شهدای گمنام آیسک، یادواره شهدای روستای بغداده و دیدار با امام جمعه آیسک برنامه های شاخص در دهه فجر است.
کد خبر: ۸۶۲۸۹۱۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

علی باستانی فرمانده حوزه سیدالشهدا(ع) آیسک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهارکرد: در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با شعار محوری تداوم اقتدار و عزت اسلامی در پرتو ولایت مداری و هم زبانی آماده می شویم تا دهه مبارک فجر را با حضور پر شور و حداکثری مردم از اقشار مختلف گرامی بداریم.

وی اضافه کرد: بسیج آیسک همراه با سایر ارگانها و ادارات در مناطق مختلف ایران عزیز با برنامه های متنوع و با کیفیت آماده می شود تا در دهه فجر ایفای نقش نماید .

باستانی برگزاری یادواره شهدای گمنام آیسک با همکاری مرکز فرهنگی سیدالشهداء این شهر و یادواره شهدای روستای بغداده با همکاری بسیج خواهران و دیدار با امام جمعه آیسک را از مهمترین برنامه های حوزه بسیج سیدالشهدا این شهر عنوان کرد.

وی برگزاری رژه موتوری، نواختن زنگ انقلاب، اجرای تئاتر و جنگ شادی، گلباران گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، همایش دوچرخه سواری، شب شعر، نمایشگاه عکس انقلاب و هیئت عاشقان ولایت را از دیگر برنامه ها در دهه فجر برشمرد.

فرمانده حوزه سیدالشهدا آیسک افزود: در روز 22 بهمن همراه با سایر مناطق استان فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار را با ندای شیوا در سراسر شهر آیسک در راهپیمایی 22 بهمن طنین انداز خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها