فرمانده سپاه ناحیه خلخال:

انقلاب بر جای مانده از امام راحل، انقلاب ارزشهاست

انقلاب اسلامی شکل گرفته درسال 1357 به دست امام خمینی (ره) اکنون به عنوان یک الگوی جهانی در حال انتشار است و این انقلاب مدافع مظلومان و سرکوب کننده مستکبران و دشمنان نظام است.
کد خبر: ۸۶۲۸۹۱۶
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

سرهنگ پاسدار مصطفی کریمی، فرمانده سپاه خلخال صبح امروز در بازدید از خبرگزاری بسیج شهرستان خلخال گفت: انقلاب برجای مانده از امام خمینی(ره) انقلاب ارزش هاست.

وی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و تاکید بر پاسداشت این ایام گفت: انقلابی که امام راحل زحماتی زیادی را در راه آن کشید پس از 38 سال هنوز سرزنده و در جهان حرفی برای گفتن دارد.

کریمی انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از قیام خونبار عاشورا دانست و گفت: انقلاب اسلامی با رهبری فرزانه کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و در ادامه با دست بصیر و تدبیر امام خامنه ای مد ظله عالی پایدار وادامه خواهد داشت.

وی بر اجرای مطلوب برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر تاکید کرد وگفت: رسانه های انقلاب اسلامی نقش ویژه ای در معرفی ارزش های انقلاب ، زحمات امام راحل و یاران انقلاب دارند و باید با معرفی انقلاب اسلامی در فضاهای مجازی نسل های سوم وچهارم انقلاب نیز از این پدیده قرن آگاه شوند.

فرمانده سپاه خلخال یکی از اصلی ترین خصوصیات امام خمینی (ره) را استکبار ستیزی عنوان کرد و گفت: این بهترین الگو برای جامعه است تا با بصیرت لازم در عصر کنونی نیز در مقابل هجمه ها ایستادگی نمایند.

عضو شورای تامین شهرستان خلخال از اهل قلم و رسانه خواست تا برنامه های مردمی ایام الله دهه مبارک فجر را به طور مطلوب پوشش و به عنوان رسانه انقلاب اسلامی دین خود را به امام راحل و شهدای انقلاب ادا نمایند.

کریمی در پایان سخنان خود گفت: انقلاب اسلامی شکل گرفته درسال 1357 به دست امام خمینی (ره) اکنون به عنوان یک الگوی جهانی در حال انتشار است و این انقلاب مدافع مظلومان و سرکوب کننده مستکبران و دشمنان نظام است.

ارسال نظرات