با صاحب امتیازی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس
اولین شماره از مجلة سینمایی سینما روایت به مدیر مسئولی محمد حسین نیرومند و سردبیری سید محمد حسینی و صاحب امتیازی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، به زودی منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۲۸۹۲۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما روایت،  اولین شماره از مجلة سینمایی سینما روایت به مدیر مسئولی محمد حسین نیرومند و سردبیری سید محمد حسینی و صاحب امتیازی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، به زودی منتشر خواهد شد. این مجله در شش بخش سینمای ایران،سینما جشنواره،پرونده ویژه،سینما وایت هاوس،سینما مستند و سینما اقتباس ارائه خواهد شد. 

بخش سینمای ایران این شماره به بررسی فیلم محمد رسول الله ساخته مجید مجیدی از منظر زیبایی شناسی در هنر اسلامی پرداخته است. پرونده ویژه نیز شامل بخش­های سینمای جنگ؛سینمای دفاع،کند و کاوی در سینمای دینی و روایتِ روایت است. سینما اقتباس نیز که بخشی برای علاقه مندان ادبیات و سینماست در این شماره به بررسی یکی از ماندگارترین آثار اقتباسی تاریخ سینما ، بر باد رفته پرداخته است.

سینما روایت در این شماره با آثار و گفت وگوهایی از علیرضا کمری، سید ناصر هاشم زاده، شهریار بحرانی،حمید قدیریان،مرلین میلر،اصغر فهیمی فر،محمد صادق کوشکی،سعید مستغاثی،سید محمد حسینی،محسن اسلام زاده و... منتشر خواهد شد. علاقه مندان می­توانند اولین شمارة این مجله را همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر از دکه­ های مطبوعاتی سراسر کشور تهیه کنند.

ارسال نظرات