هفتاد و پنجمین جلسه سینما روایت میزبان فیلم های کوتاه است
هفتاد و پنجمین جلسه سینما روایت به اکران و بررسی سه فیلم کوتاه ایرانی است. فیلم های «نامه های آبی»، «جاده مرزی» و «هوادار» در جلسه این هفته سینما روایت اکران و با حضورعوامل فیلم ها نقد و بررسی می شوند.
کد خبر: ۸۶۲۸۹۲۳
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

ه گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما روایت، هفتاد و پنجمین جلسه سینما روایت به اکران و بررسی سه فیلم کوتاه ایرانی است. فیلم های «نامه های آبی»، «جاده مرزی» و «هوادار» در جلسه این هفته سینما روایت اکران و با حضورعوامل فیلم ها نقد و بررسی می شوند.

«نامه های آبی»، به نویسندگی و کارگردانی رهبر قنبری است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: محمد ۱۶ ساله، در سال‌های دفاع مقدس، در یکی از روستاهای اطراف دریاچه اوان (در دامنه کوه‌های الموت) نامه‌رسان است. برخی از نامه‌ها از سوی رزمندگان به خانواده‌هایشان ارسال شده است. پیرمرد و پیرزنی که پسرشان احمد در جبهه است، همیشه منتظر نامه هستند اما مدتی‌است که نامه‌ای از جانب پسرشان نرسیده .

«جاده مرزی» به کارگردانی حسین ریگی است.«جاده مرزی» داستان تقابل یک قاچاقچی سوخت و یک فرد تکفیری را روایت می‌کند. این فیلم در جشنواره جشن خانه سینما جزو آثار منتخب قرار گرفت و در جشنواره منطقه‌ای بینالود، کاندید دریافت جایزه بهترین صدا گردید.

«هوادار» به کارگردانی علی دلکاری و  تهیه‌کنندگی محمد قانع‌فرد و در خانه فیلم داستانی انقلاب اسلامی تولید شده است. این فیلم کوتاه در مورد تکریم مادران و بزرگداشت خانواده معظم جانبازان در استان آذربایجان شرقی و توسط عوامل بومی استان تولید شده است.

هفتاد و پنجمین جلسه سینما روایت روز یکشنبه ۱۱ بهمن ماه راس ساعت ۱۷ در مجتمع فرهنگی اوسه واقع در خیابان انقلاب اسلامی نبش بهار جنوبی برگزار می شود.

ارسال نظرات