خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه:

"روز شهرستان زیرکوه"، ویژه برنامه دهه فجر

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه گفت: به مناسبت تقارن فتح پاسگاه های ژاندارمری حاجی آباد و شاهرخت و تشییع شهدای گمنام شهرستان در ایام دهه فجر، برنامه ای با عنوان روز شهرستان برگزار خواهدشد.
کد خبر: ۸۶۲۸۹۲۴
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حسین میری در نشست خبری اظهارداشت: دهه فجر یادآور رشادتها و جانفشانی های عزیزانی است که با دست خالی در مقابل رژیم تا دندان مسلح آن زمان و استکبار جهانی ایستادند و باعث شدند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام عظیم الشان به پیروزی برسد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه باتاکید بر گرامی داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: عزت، عظمت و حیثیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت ایام الله دهه فجر است.

میری با تبریک پیشاپیش ایام الله دهه فجر به تشریح برنامه های اجرایی این دهه پرداخت و بیان داشت: همزمان با سالروز ورود امام به میهن اسلامی در 12 بهمن ماه تمثال مبارک آن حضرت در محل میدان امام خمینی (ره) شهر حاجی آباد با حضور مسئولین گلباران خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر چه داریم به برکت خون شهداست و عزت و عظمت ما مرهون مجاهدتها و جانفشانی های شهدای گرانقدر است، تصریح کرد: دیدار با خانواده های شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی و دلجویی از خانواده معظم شاهد و ایثارگر یکی از برنامه های محوری در این ایام خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه با اشاره به دو رویداد مهم اتفاق افتاده در ایام دهه فجر در شهرستان زیرکوه، گفت: به مناسبت تقارن فتح پاسگاه های ژاندارمری حاجی آباد و شاهرخت در این ایام به دست مرزداران غیور شهرستان و تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام شهرستان در ایام دهه فجر، برنامه ای با عنوان روز شهرستان برگزار خواهد شد که ایراد سخنرانی و خاطره گویی فاتحان ژاندارمری از برنامه های اجرایی در این رویداد خواهد بود.

میری، دیدار با ائمه جمعه و جماعات، برگزاری یادواره استوار شهید مهدی رضائی، برگزاری مسابقات ورزشی و برگزاری نشست های بصیرتی را از برنامه های دیگر اجرایی در این ایام برشمرد و تاکیدکرد: در نشست های بصیرتی مردم نسبت به خدمات نظام و انقلاب اسلامی توجیه خواهند شد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو یادآورشد: در بحث انتخابات دو موضوع مهم حضور حداکثری و انتخاب اصلح مد نظر قرار دارد که این دو موضوع برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه با بیان اینکه در جهت حضور حداکثری برنامه های بصیرتی برگزارخواهیم کرد، خاطرنشان کرد: برای اینکه قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی افزایش پیداکند، حضور در انتخابات را به همگان توصیه می کنم.

میری با اشاره به 22 بهمن ماه روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: راهپیمایی 22 بهمن در مرکز شهرستان و سه مرکز جمعیتی آبیز، شاهرخت و زهان برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: در چنین روزی نظام استکباری توسط مردم سرنگون شد و امروز نیز حضور باشکوه ما در راهپیمایی ارزشهای نظام و انقلاب را برای جهانیان پررنگ تر می کند و امسال نیز مصادف شدن این ایام با انتخابات می طلبد که این حضور پررنگ تر از همیشه باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار