سرگرد پاسدار جهانبخش عطایی گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در سخت ترین شرایط آن زمان ادامه یافت و با تلاش های آن رهبر صالح در 22بهمن 1357 به پیروزی رسید.
کد خبر: ۸۶۲۸۹۲۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، سرگرد پاسدار جهانبخش عطایی،جانشین سپاه ناحیه خلخال با تبریک فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی رویش دوباره استقلال و ادامه استکبار ستیزی است.

عطایی با اشاره به اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی باید از محتوای انقلاب با ارزشی که امام راحل رهبری آن را بر عهده داشتند آگاهی یابند گفت: انقلاب اسلامی باید در مطلوبترین شرایط برای نسل های سوم و چهارم معرفی گردد.

عطایی تکلیف جوانان امروزی را پاسداری از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش ها عنوان نمود و گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در سخت ترین شرایط آن زمان ادامه یافت و با تلاش های آن رهبر صالح در 22بهمن 1357 به پیروزی رسید.

وی حضور در برنامه ها را وظیفه اقشار مختلف مردم و بسیجیان دانست و گفت: برنامه های دهه فجر امسال با محتوا برگزار خواهد شد.

عطایی بر حضور در صحنه های انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: برنامه های دهه فجر امسال باهمکاری ادارات و تعامل با سپاه ناحیه خلخال به صورت مطلوب برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات