پارک علم و فناوری و دانشگاه شهرکرد تفاهم نامه همکاری در زمینه های علمی، آموزشی، پژوهشی، و فناوری امضا کردند.
کد خبر: ۸۶۲۸۹۳۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ طی جلسه ای با حضور دکتر شایان شامحمدی، رییس دانشگاه شهرکرد و دکتر اسماعیل پیرعلی، رییس پارک علم و فناوری، تفاهم نامه همکاری درجهت گسترش فعالیت های علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری به امضا رسید.

در ابتدای این جلسه دکتر شایان شامحمدی بر ضرورت ارتباط نزدیک و مستمر دانشگاه و پارک علم و فناوری تاکید کرد.

رییس دانشگاه شهرکرد گفت: این تفاهم نامه با هدف بهره گیری از ظرفیت ها، توانایی ها و امکانات دانشگاه و پارک در جهت گسترش فعالیت های علمی، آموزشی و پژوهش و فناوری برنامه ریزی شده است.

وی اظهار امیدواری کرد با این اقدام زمینه عملیاتی شدن فعالیت های علمی، پژوهشی و فناوری با همکاری و همدلی این دو مجموعه فراهم گردد.

در ادامه دکتر پیرعلی اظهار کرد: در حال حاضر شرکت های کوچک فناور نقش بسزایی در شکوفایی اقتصاد کشورهای پیشرفته ایفا می کنند و پارک های علم و فناوری نیز بستری مناسب جهت شکل گیری شرکت های دانش بنیان و فناور هستند.

دکتر پیرعلی با اشاره به کسب رتبه برتر کشوری توسط دانشگاه شهرکرد در زمینه طرح های پژوهشی گفت: استفاده از این ظرفیت و جهت دهی آن به سمت پژوهش های فناور محور موجب ایجاد فرصت های جدید در اقتصاد دانش بنیان و اشتغال فارغ التحصیلان این دانشگاه می شود.

در پایان این جلسه تفاهم نامه همکاری به امضای دوطرف رسید.

ارسال نظرات