جلسه شورای اداری شهرستان کوثر با حضور فرماندار کوثر، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و دیگر اعضای شورای اداری این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری کوثر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۸۹۴۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، علیرضا علیپور، فرماندار کوثر در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات در پایان سال جاری عنوان کرد: رعایت اصل بی طرفی و پرهیز از دخالت در امر انتخابات به نفع شخص – حزب و گروه اولویت دستگاه های اجرایی است و بایستی روسای ادارت با رعایت این اصل مهم در ایجاد حس اعتماد و اطمینان مردمی بستر را برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات محیا سازند.

وی افزود: کسی حق ندارد با کج سلیقگی و تقدم میل شخصی بر قانون موجب ایجاد خدشه در اعتماد مردم شده و یا با اموال دولتی در شهر و روستا بر له یا علیه کاندیدای مورد نظر خود تبلیغ کنند؛ چرا که هر اعمال مسئولین امر شهرستانی رصد می شود و مطمئناَ در صورت تخلف انتخاباتی از سوی مراجع قانونی پیگیری و برخورد قانونی خواهند شد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان کوثر گفت: انتخابات حق الناس است بنابراین وظیفه ما ایجاد بستر برای حضور پررنگ مردم در صحنه و صیانت از آرای آنهاست.

علیپور همچنین خطاب به کاندیدای احتمالی نیز گفت: تبلیغات زود هنگام و خارج از چارچوب های تعیین شده خلاف صریح قانون است و قطعاَ تخلف انتخاباتی محسوب شده و از سوی ستاد برخورد با جرایم انتخاباتی (مستقر در دادگستری کوثر) پیگیری می شود.

فرماندار کوثر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ایام الله مبارک دهه فجر اشاره کرد و خواستار حضور مردم و مسئولین شهرستانی در جشن ها، برنامه ها و افتتاح ها شد.

این مسئول همچنین از سفر استاندار اردبیل در دهه مبارک فجر به شهرستان کوثر خبر داد.

سرهنگ 2 پاسدار بیژن راعی، فرمانده سپاه ناحیه کوثر هم به سودجویان انتخابات هشدار داد و اظهار کرد: بسیج و سپاه وابسته به هیچ حزب و جناحی نبوده و تنها خط قرمز آن نظام و ولایت است و برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش خواهد کرد.

وی همچنین ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: برنامه ها، افتتاح ها، جشن ها و در راس آن راه پیمایی شکوهمند 22 بهمن ماه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در سطح شهرستان کوثر برگزار می شود که انتظار می رود مسئولین شهرستانی بخصوص مسئولین فرهنگی در برگزاری باشکوه تر این مراسمات اقدامات شایسته ای انجام دهند.

فرمانده سپاه ناحیه کوثر در پایان خاطر نشان کرد: احتمال حضور نامزد های انتخاباتی در برنامه ها و مراسمات دهه مبارک فجر وجود دارد که لازم است برنامه ریزی دقیقی از سوی متولیان امر در برگزاری این مراسمات صورت گیرد.

ارسال نظرات