خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به گسترش تفكر اسلام در جهان گفت: دشمنان از صدور پيام انقلاب اسلامی در دنیا وحشت کرده اند.
کد خبر: ۸۶۲۸۹۵۲
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
حجت السلام والمسلمین غلامرضا قندهاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان به ارزيابي نقش حلقه های صالحین در بحث مبارزه با جنگ نرم دشمن و نفوذ پرداخت و اظهار داشت: با توجه به اینکه حلقهصالحین از نظر سنی اکثراً جوان و با نشاط هستند و عليرغم هجمه دشمنان؛ توانستند، هم خودشان را حفظ کنند و هم جوانان دیگر را هدایت و راهنمایی و در مسیر اسلام ناب قرار دهند.

وي افزود: براي مقابله با نفوذ دشمن و جنگ نرم دشمن، نیروي جوان و نوجواني که در حلقه های صالحین هستند، سدی در برابر توطئه های دشمن هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان اظهار داشت: با توجه به تجربیاتی کهاز نسل اول و دوم انقلاب اسلامی باقی مانده است، نسل جوان امروز از این تجربیاتمی تواند برای رسیدن به تمدن اسلامی، که دست برتر و بالاتر را نسبت به تمدن ها دارد، استفاده كند.

حجت الاسلام قندهاري با بيان اينكه تفکر اسلام و انقلاب اسلامی توانسته است، تمامقلب های مردم جهان را به سوی خود جذب كند، تصريح كرد:‌ دشمنان از گسترش اسلامو صدور پيام انقلاب اسلامی در دنیا وحشت کرده اند و هر روز برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب، به ایجادگروه های تکفیری، مثل داعش مي پردازند و چهره اسلام ناب را در دنیا با ایجاد این گروه های وحشی خراب و تلاش های فراوانی در دنیا انجام می دهند تا چهره اسلام و مسلمانان را تخریب كنند.

وي بيان داشت:‌ با توجه به ابزاری که امروز در اختیار بشر قرار گرفته است جوانانمی توانند از این ابزار پیشرفته در معنویت افزایی و بصیرت افزایی و دعوت نسل جوانان از طریق شبکه های مجازی ایفاي نقش كنند و پرتال و سایت های صالحین در این فضا، کار بسیار ارزشمند و عالی است و سدی در برابر سایت های انحرافی و ضدارزشی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بيان اينكه نسل دیروز امام را خوب شناختند و فتنه های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی و گوش به فرمان امام بودند و از نظر مال و جان چیزی کم نگذاشته اند، گفت: نسل امروز ما باید امام و خط امام راحل و همچنين دشمنان دین و انقلاب اسلامی را بشناسند.

وي تأكيد كرد: نسل امروز برای مقابله با دشمن و برخی از مزدوران داخلی که گوش به فرمان دشمنان هستند و نقشه ضربه زدن به انقلاب، کشور و اسلام و رهبری را دارند، با گوش دادن به فرامین رهبرانقلاب نقشه دشمنان را نقش برآب کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها