12 كاروان از دانش آموزان بسیجی قائم شهری به مناطق عملیاتی جنوب كشور اعزام خواهند شد

528نفراز دانش آموزان بسیجی برادرقائم شهری در قالب 12 كاروان ، برای بازدید ازمناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به جنوب كشور اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۶۲۸۹۸۹
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰





خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه قائم شهر مهدی بابایی مدیر اردویی ناحیه قائم شهربه تشریح این اعزام پرداخت وگفت : به منظور افزایش روحیه ایثار و شهادت طلبی وانتقال فرهنگ پایداری و مقاومت به نسلهای جدید وهمچنین آشنایی وبازدید نسلهای چهارم انقلاب خصوصا قشر دانش آموز با مناطقی كه زمانی رزمندگان اسلام برای دفاع از دین و ناموس وطن خود در این مكان جان فشانی كردند این اردوی بزرگ فرهنگی با حضور528نفر ازدانش آموزان برادر مدارس مقطع دبیرستان در سطح شهرستان قائم شهر به اجرا در خواهدآمد.

مدیر اردوی سپاه ناحیه قائم شهر اظهار داشت : این اردو در 2مرحله ودر تاریخهای14بهمن به تعداد8كاروان و26 بهمن به تعداد4كاروان با اجرای مراسم بدرقه از جوار شهدای گمنام حسینیه عاشقان ثارا.. به مدت 5روز انجام خواهد شدكه و در طول مسیر،زیارت مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره)،بازدید از مناطق نهرخین،خرمشهر،هویزه،معراج شهداء ودیگر مناطق عملیاتی جنوب كشور در برنامه بازدید قرار دارد.

وی درادامه تاكید كرد : این دوره از اعزامها كه با عنوان "از مدرسه تا مدرسه" نامگذاری شده است ،برگزاری نماز جماعت،ادعیه،مسابقات فرهنگی و...وهمچنین حضورراویان،روحانیون ومداحان اهل بیت برای ایجاد فضایی معنوی وتوام با شور و نشاط ازویژگیهای این اردو به حساب می آید.

وی درپایان گفت : در این اردو رعایت كلیه اقدامات امنیتی وتامینی وبهداشتی وتهیه تجهیزات و امكانات مورد نیاز در مواقع حوادث غیر مترقبه برای كاروانها پیش بینیشده است تا انشاءا.. سفری مفید ،خوب و خوش همراه با تغییرات سازنده ومعنوی برای دانش آموزان در خاطره برجای بماند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار