حجت الاسلام حیدر ی در جمع پاسداران وسربازان سپاه قائم شهر گفت : مراقب نفوذ دشمن در جایگاههای تصمیم گیری تصمیم سازی باشیم.
کد خبر: ۸۶۲۸۹۹۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴





به گزارش روابط عمومی سپاه قائم شهر حجت الاسلام رجب حیدری در جمع پاسداران وسربازان این ناحیه به تشریح مبادی نفوذ دشمن پرداخت و گفت : رویكرد اولی كه امریكا در مواجهه با ایران بكار گرفت رویكرد تقابل گرایانه بود كه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی وقتی منافع خود در خاورمیانه را با خطر دید با تجهیز وتحریك كشورهای عرب ومرتجع منطقه،خواست تا این نظام نوپا را به زانو در آورد اما نتوانست ولی امروز ما شاهدیم كه ایران حتی تا دروازه های اروپا نیز رسیده است.

این كارشناس مسائل سیاسی دومین رویكرد امریكا را رویكرد بازدارندگی برشمرد كه در پی آن امریكا با تهدید وتطمیع نیز نتوانست راهی از پیش ببرد.

وی راهبرد سوم را فروپاشی از درون یا جنگ نرم بیان كرد و افزود : نقطه اوج این راهبرد، فتنه سال88 بود كه دشمن با تمام توان وارد عرصه شد كه به فضل الهی یك بار دیگر امام حسین(ع) به اسلام آبرو بخشید و ما شاهد ریزشهای وسیعی در این برهه از زمان بوده ایم كه چهره واقعی تعداد زیادی از افراد نمایان شد.

این مدرس حوزه ودانشگاه در ادامه عنوان نمود : دشمن بعد از ناكام ماندن از راهبردهای مذكور به مذاكره ودیپلماسی روی آورده است كه طبق فرمایش مقام معظم رهبری هدفشان در این رویكرد نفوذ در جایگاههای مهم تصمیم گیری وتصمیم سازی است.

حجت الاسلام حیدری نقطه ضعف كشورمان را در اقتصاد دانست اذعان داشت : دشمن نیز در این مقوله بیكار ننشسته است وبا ملاحظه وجود مقدمات نفوذ ،از این در هم وارد شده است كه مقام معظم رهبری راهكار اقتصاد مقاومتی را پیش روی دولت وملت نهادند وبا پیگیری اقتصاد مقاومتی این مشكل كشور نیز مرتفع خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینكه اقتصاد مقاومتی یعنی اینكه از درون بجوشیم و تولید داخلی را مد نظر قرار دهیم خاطر نشان كرد : اگر مجلس ولایی،خبرگان كارآمد ودولتی حزب الهی داشته باشیم به لطف الهی همیشه موفق وسرافرازیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها