رئیس اوقاف مهدی‌شهر:

مدیریت صحیح در موقوفات امری مهم در رشد یک منطقه است

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی‌شهر گفت: مدیریت صحیح در موقوفات امری مهم و سازنده در رشد و شکوفایی یک منطقه است.
کد خبر: ۸۶۲۹۰۱۲
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان،‌به نقل از ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان، محسن براتی در نشست با خیرین مسکن‌ساز گفت: رسیدن به اهداف والای انسانی در قالب‌های گوناگون شکل‌گرفته و در همه ابعاد فردی و اجتماعی افراد می‌تواند بروز پیدا کند.

وی با اشاره به این نکته که یکی از بهترین راه‌های رسیدن به آرامش معنوی خدمت به مردم و به‌خصوص اقشار آسیب‌پذیر جامعه است افزود: انجمن خیرین مسکن‌ساز نیز در راستای نیل به اهداف والای انسانی و بهره‌مندی اقشار کم‌درآمد جامعه از نعمت مسکن، همواره کوشیده‌اند درراه خدمت به مردم قدم برداشته و الحمد لله نمونه‌های فراوان این خدمات را می‌توان در شهرستان ملاحظه کرد.

محسن براتی ضمن اظهار خرسندی از در اختیار بودن فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان، آمادگی همکاری اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی‌شهر را در زمینه‌های مشارکت در ساخت‌وساز در موقوفات مستعد و قابل سرمایه‌گذاری را اعلام کرد و افزود: می‌توان با مشارکت در این زمینه به اهداف موردنظر دو مجموعه دست‌یافت.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی‌شهر در ادامه پتانسیل موجود در موقوفات را از بزرگ‌ترین موهبات هر شهرستان دانست و گفت: مدیریت صحیح در چگونگی بکار گیری و استفاده از آن‌ها را در ضمن رعایت اصل نیت واقف امری مهم و سازنده در رشد و شکوفایی یک منطقه است.

براتی در پایان با اشاره به تعدادی از موقوفات مستعد سرمایه‌گذاری در سطح شهرستان اظهار امیدواری کرد با ورود سرمایه‌گذاران و خیرین در این بخش ضمن عملی شدن نیت واقفان محترم و حفظ آن بتوان زمینه را برای ایجاد فرصت‌های خدماتی، اجتماعی و شغلی در شهرستان فراهم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار