خبرهای داغ:
کاروان ‌اصحاب رسانه استان کرمانشاه که پنجم بهمن ماه به مشهد مقدس اعزام شده بودند به کرمانشاه بازگشتند.
کد خبر: ۸۶۲۹۰۱۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، کاروان 40 نفره ‌اصحاب رسانه استان کرمانشاه که پنجم بهمن ماه به همت روابط عمومی سپاه استان و بسیج رسانه به مشهد مقدس اعزام شده بودند به کرمانشاه بازگشتند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در حاشیه این سفر،اعزام این کاروان را در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و اردویی سازمان بسیج رسانه اعلام کرد.

حسن موحد با بیان اینکه این اردوی فرهنگی معنوی یک هفته به‌ طول می‌انجامد، تصریح کرد: هدف از برگزاری اعزام کاروان بسیج رسانه استان کرمانشاه به اردوی مشهد مقدس تقویت هم‌اندیشی و همدلی در بین اصحاب رسانه برای حرکت در راستای تقویت گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه برگزاری اردوی فرهنگی زیارتی مشهد مقدس برای فعالان رسانه‌ای استان کرمانشاه موجب انسجام اصحاب رسانه می‌شود، افزود: خبرنگاران در این سفر معنوی فرهنگی از موزه و توانمندی‌های اقتصادی، فرهنگی و علمی آستان قدس رضوی دیدن می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با اشاره به اعزام اصحاب رسانه از کرمانشاه تا ملایر با اتوبوس و از ملایر تا مشهد مقدس با قطار ادامه داد: اسکان و امکانات پذیرایی و حمل و نقل برای افراد حاضر در این کاروان در نظر گرفته شده است.



ارسال نظرات