مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل:

اولویت در خدمات‌رسانی به خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان

اقتدار و عظمت کنونی کشورمان در عرصه‌های مختلف مدیون خون شهدا، رشادت‌ها و جان‌نثاری‌های جانبازان و ایثارگران است و ما باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ به نسل امروزی به ویژه جوانان تمام تلاش خود را به کار بگیریم.
کد خبر: ۸۶۲۹۰۵۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی منصور لکورج در حاشیه جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل ساماندهی مزار شهدا است که در این راستا امسال برنامه‌های راهبردی اتخاذ و اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی آرامستان شهدای علی‌آباد 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: انتظار می‌رود با تلاش پیمانکار مربوطه مزار شهدای علی‌آباد اردبیل در آینده‌ای نزدیک به طور اساسی ساماندهی شود که این امر زمینه‌ساز ساماندهی مزار دیگر شهدا نیز می‌تواند باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل تصریح کرد: یکی دیگر از اولویت‌های اساسی بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل خدمات‌رسانی به خانواده‌های شهدا ایثارگران و جانبازان است که با تمام تلاش برای تحقق این امر در استان اردبیل گام برداشته‌ایم تا رضایت این خانواده‌های معظم را جلب کنیم.

لکورج اظهار کرد: اقتدار و عظمت کنونی کشورمان در عرصه‌های مختلف مدیون خون شهدا، رشادت‌ها و جان‌نثاری‌های جانبازان و ایثارگران است و ما باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ به نسل امروزی به ویژه جوانان تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار