مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل:

قرارگیری تعامل و تفاهم در اولویت کاری

عدم این تعامل سبب خواهد شد که یک سازمان رو به جلو حرکت نکند و با توجه به اینکه همه ما برای یک هدف در سازمان تلاش می‌کنیم، برای رسیدن به این هدف با ید ارتباط حسنه داشته باشیم.
کد خبر: ۸۶۲۹۰۵۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ایوب بهتاج در نشست با فعالان و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان اردبیل اظهار داشت: نگاه مثبت نسبت به حوزه کاری سبب رشد و شکوفایی کار سازمانی و روند رو به رشد سازمان خواهد شد.

وی تصریح کرد: باید به این نکته توجه داشت که بی‌حوصلگی و بدبینی در محیط کار انسان را نسبت به اطرف و محیط کار بدبین خواهد کرد و روز به روز سبب افت راندمان کار خواهد شد که باید از این امر به ویژه در اداره ورزش و جوانان دوری کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: در کارها باید تعامل و تفاهم داشته باشیم و این موضوع را باید اولویت کار سازمانی قرار داد چرا که عدم این تعامل سبب خواهد شد که یک سازمان رو به جلو حرکت نکند و با توجه به اینکه همه ما برای یک هدف در سازمان تلاش می‌کنیم، برای رسیدن به این هدف با ید ارتباط حسنه داشته باشیم.

بهتاج با اشاره به اینکه اداره امور حقوقی و املاک استان اردبیل در بین استان‌های درجه دو کشوری در وزارت رتبه نخست را کسب کرد، گفت: ما باید شاهد حرکت رو به رشد و حتی 100 درصدی در فعالیت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل باشیم.

وی بیان کرد: براساس سیاست‌ها و الزامات وزارت ورزش و جوانان تلاش و جدیت بر این است تا ارتباط و تعامل ورزشی استان اردبیل با سه کشور همسایه ترکیه، آذربایجان و ارمنستان افزایش یابد که انتظار می‌رود در این زمینه همکاری همه‌جانبه‌ای از سوی مسئولان امر در استان اردبیل انجام شود.

ارسال نظرات