کانون پرورش فکری سیستمی توانمند در آموزش‌های غیر مستقیم است

مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان چهار محال و بختیاری از کانون به عنوان یک سیستم فعال، توانمند و هدفمند در خصوص آموزش‌های غیر مستقیم به کودکان و نوجوانان یاد کرد.
کد خبر: ۸۶۲۹۰۶۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

به گزارش فرزاد رحیمی در دیداری با مدیر کل سازمان صدا و سیمای استان از تعامل بیشتر این دو دستگاه خبر داد و اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان با بیست مرکز ثابت و دو مرکز سیار روستایی و پستی حدود 29هزار کودک و نوجوان رادر گروههای سنی 7 تا 17 سال تحت آموزش دارد.

وی با تاکید بر ظرفیت‌های مناسب مراکز کانون به عنوان یک متولی فرهنگی در حوزه ی کودک و نوجوان تصریح کرد: در بخش کانون زبان ایران نیز تا کنون 4 هزار زبان آموز در دو بخش پسر و دختر از آموزش‌های این مرکز بهره‌مند شده‌اند و حدود 3 هزار نفر نیز در نوبت ثبت نام هستند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان چهار محال و بختیاری راه اندازی شعبههای دیگر کانون زبان ایران در استان را از برنامه‌های دیگر استان اعلام کرد و افزود: مراکز کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان در سطح استان 40 فعالیت فرهنگی ،هنری، ادبی، علمی و اسلامی انجاممی‌دهند.

رحیمی از فعالیت‌هایی همچون قصه گویی، نقد کتاب، شیوه های مطالعه، پویانمایی و فعالیت‌های ادبی و هنریبه عنوان بستری مناسب جهت تولیدات مشترک کانون و صدا و سیما نام برد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار