رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:

بهره برداری برخی پروژه های عمرانی تا چند روز دیگر

احداث استخر و بند انحرافی، احداث جاده بین مزارع، سیستم‌های آبیاری تحت فشار و نوین، احداث بند و کانال ، حفاری و تجهیز چاه‌های کشاورزی، احداث استخر و بند انحرافی و برخی طرح‌های دیگر از جمله پروژه‌های عمرانی بوده که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۶۲۹۰۷۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عدیل سروی در جلسه هماهنگی بهره‌برداری از پروژه‌های کشاورزی در سطح استان اردبیل اظهار داشت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر 51 پروژه تولیدی و عمرانی در حوزه کشاورزی در استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود که 29 مورد از این پروژه‌ها عمرانی و 22 پروژه نیز در حوزه تولیدات محصولات کشاورزی هستند.

وی افزود: برای بهره‌برداری و راه‌اندازی این تعداد پروژه کشاورزی در استان اردبیل بالغ بر 765 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است تا زمینه تکمیل و راه‌اندازی آنها فراهم شده و از این طریق توسعه هر چه بیشتر بخش کشاورزی را در استان رقم بزنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: 386 میلیارد ریال از این اعتبارت در حوزه عمرانی و 379 میلیارد ریال نیز برای پروژه‌های تولیدی کشاورزی تخصیص یافته است که با بهره‌برداری از آنها زمینه برای اشتغال افراد جویای کار در حوزه کشاورزی نیز فراهم شده و بخشی از مشکلات در این حوزه در استان برطرف می‌شود.

سروی توسعه پرورش آبزیان و پرورش گاو شیری را از پروژه‌های تولیدی کشاورزی دانست و بیان کرد: جمع‌آوری و تولید فرآورده‌های شیری، پروژه توسعه مرغ گوشتی و پرواربندی بره از دیگر پروژه‌های تولیدی در استان اردبیل است که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها زمینه اشتغال 228 نفر در سطح استان اردبیل فراهم می‌شود.

وی با اشاره به عمده پروژه‌های عمرانی تدارک دیده شده برای بهره برداری در ایام‌الله دهه فجر امسال تصریح کرد: احداث استخر و بند انحرافی، احداث جاده بین مزارع، سیستم‌های آبیاری تحت فشار و نوین، احداث بند و کانال ، حفاری و تجهیز چاه‌های کشاورزی، احداث استخر و بند انحرافی و برخی طرح‌های دیگر از جمله پروژه‌های عمرانی بوده که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظرات