اولین جشنواره عکاسی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با شناختن دانشجویان، کارکنان و اساتید برتر و با ارائه جلوه‌هایی متفاوت از ابعاد این دانشگاه به‌کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۶۲۹۰۸۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزد اسلامی شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: اولین جشنواره عکس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود باهدف شناسایی فضاهای فیزیکی با دیدی نو و از دریچه نگاه دانشجویان ، اساتید و کارکنان طرح‌ریزی شد.

سید امیررضا حسینی نژاد در مورد چگونگی برگزاری این جشنواره اظهار کرد: «عکس‌های متفاوتی از ابعاد گوناگون دانشگاه به‌خصوص فضاهای فیزیکی و ساختمان‌های آن توسط واحد سمعی و بصری روابط عمومی دانشگاه گرفته‌شده بود اما با توجه به دید متفاوت افراد بر آن شدیم تا با برگزاری این جشنواره، دانشگاه را دید مخاطبان آن ببینیم و بدین ترتیب عکس‌هایی متفاوت با زوایای دید متفاوت داشته باشیم که این مهم محقق شد که درنهایت عکس‌های ارسالی توسط هیئت داوران بررسی و افراد برتر مشخص شدند.

وی در مورد کیفیت این دوره از جشنواره نیز بیان کرد: وقتی‌که تبلیغات جشنواره انجام شد فکر نمی‌کردیم که بیش از 400 عکس بازخورد این کار باشد چراکه تبلیغات این رویداد فقط از طریق کانال تلگرامی دانشگاه و بدون نصب حتی یک پوستر یا بنر انجام شد و این میزان استقبال ما را غافلگیر کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اطلاع‌رسانی استانداری سمنان گفت: به نفرات اول تا سوم در دو بخش کارکنان و دانشجویان جوایزی اهدا شد و بنا داریم انشاء الله در صورت فراهم آمدن زمینه‌ها این جشنواره را در ابعادی وسیع‌تر و در سطح استانی و کشوری اجرا نماییم.

در اولین جشنواره عکس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در بخش دانشجویی علیرضا حسین زاده اول شد، مصطفی نصیری به مقام دوم دست‌یافت و بهرام ادیب پور هم مقام سومی را از آن خود کرد و در بخش کارکنان نیز ملیحه غلامی اول، سید فرشید ارشدی دوم و تهمینه ناطق سوم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها