نظام جمهوری اسلامی ایران، اقتدار و استقلال خود را حفظ کرده به طوری که تمامی کشورهای منطقه اعم از عراق، یمن، ترکیه، سوریه و فلسطین در نا امنی به سر می‌برند.
کد خبر: ۸۶۲۹۰۸۲
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری‌های استان اردبیل اظهار داشت: ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بوده و باید برای ارائه عملکرد نظام جمهوری اسلامی ایران در تمامی شهرها، بخش‌ها و روستاهای استان اردبیل همت کنیم چرا که ثمره پیروزی انقلاب اسلامی برای ایران بسیار غنی و الهی است.

وی با اشاره به اینکه باید زمینه حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن مهیا شود، گفت: در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی ایران در شرایط خاصی قرار دارد چرا که دشمنان قسم خورده این نظام، توطئه‌ها و هجمهه‌های سنگینی را بر علیه جمهوری اسلامی ایران ایجاد می‌کنند که ایستادگی مردم ایران در طول تاریه موجب یأس و نا امیدی آن‌ها شده است.

رئیس ستاد دهه فجر استان اردبیل افزود: خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی ایران، اقتدار و استقلال خود را حفظ کرده به طوری که تمامی کشورهای منطقه اعم از عراق، یمن، ترکیه، سوریه و فلسطین در ناامنی به سر می‌برند ولی جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری مقام معظم رهبری و ایستادگی مردم، به قدرتمندترین کشور در منطقه تبدیل شده است.

نظرپور تصریح کرد: دستگیری ملوانان آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، نشان‌گر قدرت و عظمت نیروهای انقلابی ایران در دفاع از کشور را دارد که به فرموده مقام معظم رهبری، این کار خدا بوده است.

وی بیان کرد: یکی دیگر از ثمره‌های انقلاب اسلامی ایران ترویج اسلام ناب محمدی بود که در حال حاضر نباید اجازه دهیم که شعارهای اصیل انقلابی به فراموشی سپرده شود چرا که مردم با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی این انقلاب را به پیروزی رسانده و در روزهای سخت نیز پشتیبان نظام بودند.

رئیس ستاد دهه فجر استان اردبیل گفت: با توجه به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و هم‌زمانی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی، برگزاری برنامه‌های مختص این ایام باید بدون نگاه سیاسی و انتخاباتی در سطح استان برگزار شود.

ارسال نظرات